Patrick Fortier, a Deus Ex: Mankind Divided játékmenetéért felelős direktor az OXM-nek árulta el, hogy a játékban nem lesz multiplayer, az egész az egyszemélyes kampány köré épül fel. Hogy miért? Nos, azért, mert az Eidos Montreal erre még nem áll készen.

„Ha abba az irányba indulunk el, akkor a játéknak arról kell szólnia” – mondta Fortier az interjúban. „Nem hiszem, hogy ilyesmit rábízhatnánk egy másik, külsős fejlesztőcsapatra. Alapvető, hogy az első naptól kezdve neked kell ezzel foglalkoznod. Szükséged van egy remek ötletre és megvalósításra.”

Fortier megemlítette a Mass Effect 3 többjátékos módját, ami szerinte nagyszerűen sikerült, és remek példa arra, hogyan lehet egy alapvetően egyszemélyes játékhoz jól megcsinálni egy többjátékos módot – viszont úgy véli, hogy az Eidos ettől még messze van. Ellenpéldának pedig a 2013-as Tomb Raidert állította, ami szerinte teljesen felesleges volt, ráadásul nem is a Crystal Dynamics, hanem egy külsős cég készített el, méghozzá ők maguk, az Eidos Montreal.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!