A fenti döntés elsőre talán furcsán hangozhat, de ha egy kicsit jobban
belegondolunk, meg lehet érteni, miért épp erre esett a választásuk.
Először is ez a legolcsóbb elérhető technológia számukra, hiszen
úgymond házon belül marad a dolog. De az sem lehet nagy akadály, hogy
eddig csak egy külső nézetes akciójátékhoz használták, mert ha elég
tehetségesek a fejlesztők és jók a dizájnerek, akkor a saját
igényeikhez átalakíthatják és még így is sokkal kevesebb időt kell
rászánni és közel sem kerül annyiba, mint egy másik cég next-gen
motorját licencelni.
Ahogy azt ]{redenc írta, a stúdió munkatársai több AAA-s címen dolgoztak korábban, a teljesség igénye nélkül álljon itt egy felsorolás, mik tartoztak ezek közé. A vezetők és a producerek korábban egy helyi nagyágyúnál, az Ubisoft ottani kirendeltségénél dolgoztak, és olyan játékok készítésében vettek részt, mint a Prince of Persia második és harmadik vagy a Splinter Cell harmadik része, de Stéphane D'Astous, az igazgató, a Far Cry Xbox változatainak munkálataiban is részt vett. A fejlesztők (sokan szintén az Ubisofttól) előző játékai közé pedig olyan címek tartoznak, mint például a Mass Effect és a Jade Empire (animátor), a Myst játékok (történet, dizájn), az Assassin's Creed és az Enemy Territory: Quake Wars (művészi munkák - Thierry Doizon szerintem tökéletes lesz a DX3-hoz), Splinter Cell 3-4 (dizájn) és a Far Cry játékok Xboxon (dizájn). De a Medal of Honor, az Eternal Darknes és az Army of Two fejlesztésében is benne volt a keze néhányuknak.
Jelen állás szerint 35-40 ember tagja a csapatnak és 2009 vége felé várhatjuk a játékot next-gen konzolokra (tehát Xbox 360-ra és PS3-ra biztosan, Wii-re meg majd meglátjuk) és PC-re (azt nem tudjuk, hogy párhuzamosan fejlesztik-e a konzolos verziókkal), de ha valami oknál fogva mégis több időre lesz szükségük a két évnél, akkor addig dolgoznak a Deus Ex folytatásán, ameddig kell, minőségi terméket akarnak kiadni a kezük közül. Ahogy korábban írtuk, az első képek, részletesebb információk, esetleg videók pedig tavasz-nyár környékén érkeznek majd, a dizájnkoncepciót pedig már elfogadta az Eidos 5-6 héttel korábban, ráadásul elsőre, azóta már gőzerővel folyik a munka.
Az Eidos Montreal jövője biztos sokban függ majd attól, hogy a Deus Ex 3 hogyan sikerül, de már előre tudják, hogy mi lesz a következő két projektjük. Az első egy szintén az Eidos által birtokolt név (ha a DX3 jó lesz, akkor egy Thief 4 isteni lenne...), a másik pedig már egy saját ötlet lesz, amit majd utána kezdenek el fejleszteni.
Végül egy kis elemzés a Deus Ex 3 teaser videójából, ami bár rövid, mégis rengeteg dolgot tartalmaz, hála a gyorsan végigpörgő képsornak. De még mielőtt belefognék, szeretném megjegyezni, hogy ezt a Digital Dimension nevű (az oldal fejlesztés alatt áll, de a régihez van lent link), több Emmy- és más díjjal is büszkélkedő cég készítette, ezért az, hogy a trailer egy picit a Crysisre hajaz, nem feltétlenül a fejlesztők műve, már ha ez zavart valakit.
Az első dolog, ami biztos, az hogy most is a transzhumanizmus lesz az egyik fő téma, mint a korábbi játékokban. (Csupán érdekesség, de tudtátok, hogy eredetileg csak egyféle befejezése lett volna a Deus Exnek, mikor JC Denton egyesült Heliosszal?)
Menjünk végig, mit látni a felvillanó képeken, melyeket megtaláltok a galériánkban is:
Ahogy azt ]{redenc írta, a stúdió munkatársai több AAA-s címen dolgoztak korábban, a teljesség igénye nélkül álljon itt egy felsorolás, mik tartoztak ezek közé. A vezetők és a producerek korábban egy helyi nagyágyúnál, az Ubisoft ottani kirendeltségénél dolgoztak, és olyan játékok készítésében vettek részt, mint a Prince of Persia második és harmadik vagy a Splinter Cell harmadik része, de Stéphane D'Astous, az igazgató, a Far Cry Xbox változatainak munkálataiban is részt vett. A fejlesztők (sokan szintén az Ubisofttól) előző játékai közé pedig olyan címek tartoznak, mint például a Mass Effect és a Jade Empire (animátor), a Myst játékok (történet, dizájn), az Assassin's Creed és az Enemy Territory: Quake Wars (művészi munkák - Thierry Doizon szerintem tökéletes lesz a DX3-hoz), Splinter Cell 3-4 (dizájn) és a Far Cry játékok Xboxon (dizájn). De a Medal of Honor, az Eternal Darknes és az Army of Two fejlesztésében is benne volt a keze néhányuknak.
Jelen állás szerint 35-40 ember tagja a csapatnak és 2009 vége felé várhatjuk a játékot next-gen konzolokra (tehát Xbox 360-ra és PS3-ra biztosan, Wii-re meg majd meglátjuk) és PC-re (azt nem tudjuk, hogy párhuzamosan fejlesztik-e a konzolos verziókkal), de ha valami oknál fogva mégis több időre lesz szükségük a két évnél, akkor addig dolgoznak a Deus Ex folytatásán, ameddig kell, minőségi terméket akarnak kiadni a kezük közül. Ahogy korábban írtuk, az első képek, részletesebb információk, esetleg videók pedig tavasz-nyár környékén érkeznek majd, a dizájnkoncepciót pedig már elfogadta az Eidos 5-6 héttel korábban, ráadásul elsőre, azóta már gőzerővel folyik a munka.
Az Eidos Montreal jövője biztos sokban függ majd attól, hogy a Deus Ex 3 hogyan sikerül, de már előre tudják, hogy mi lesz a következő két projektjük. Az első egy szintén az Eidos által birtokolt név (ha a DX3 jó lesz, akkor egy Thief 4 isteni lenne...), a másik pedig már egy saját ötlet lesz, amit majd utána kezdenek el fejleszteni.
Végül egy kis elemzés a Deus Ex 3 teaser videójából, ami bár rövid, mégis rengeteg dolgot tartalmaz, hála a gyorsan végigpörgő képsornak. De még mielőtt belefognék, szeretném megjegyezni, hogy ezt a Digital Dimension nevű (az oldal fejlesztés alatt áll, de a régihez van lent link), több Emmy- és más díjjal is büszkélkedő cég készítette, ezért az, hogy a trailer egy picit a Crysisre hajaz, nem feltétlenül a fejlesztők műve, már ha ez zavart valakit.
Az első dolog, ami biztos, az hogy most is a transzhumanizmus lesz az egyik fő téma, mint a korábbi játékokban. (Csupán érdekesség, de tudtátok, hogy eredetileg csak egyféle befejezése lett volna a Deus Exnek, mikor JC Denton egyesült Heliosszal?)
Menjünk végig, mit látni a felvillanó képeken, melyeket megtaláltok a galériánkban is:
- Da Vinci alkalmazása az aranymetszésnek az emberi fejre
- Egy diagram a logaritmikus aranyspirálról (Fibonacci-spirál), melynek növekedési faktora a fi
- Versilius könyve, a De human corporis fabrica liborum epitome címoldala
- Rembrandt festménye - Dr. Nicolaes Tulp anatómialeckéje
- Herbert James Draper festménye - Ikarosz siratása
- Röntgenképek egy emberi koponyáról és mellkasról
- Ultrahang kép egy biomodifikált magzatról
- Kép egy párról, ahol a lánynak mechanikus karja van (vagy inkább biomodokkal "javított")
- Művégtagok egy dobozban
- Egy szavazóláda "Biopolitikai szavazás 2027" szöveggel az oldalán, egy kéz pedig éppen egy cédulát dob bele egy vörös X-szel
- Egy tábla a következő felirattal: "Augmentált emberek hátul lépjenek be", illetve egy másik: "Itt nem látjuk szívesen az augmentált embereket"
- Egy homályos kép tüntető emberekről az utcán (ami talán a Hell's Kitchen)
- Kép rohamrendőrökről
- Ismeretlen épület, ami előtt tüntetnek, az egyik embernél egy tábla "No Augs" ("Le a biomodokkal") szöveggel
- Római számok: III, IV, V és VI, valószínűleg a tízparancsolatra utalás (örvendetes látni a hatodik, "Ne ölj! parancsolatot)
- h+, azaz a transzhumanizmus jele
- Ismeretlen kép egy boncolásról (?)
- Anatómiai képek