A távoli jövőben járunk -- de az első rész történései előtt. A világot megacégek irányítják, kik hatalmasabbak még az országok kormányánál is -- a Bicrosoft és a Decdonalds hatalmas háborút vívnak a ketchupos szendvicsért. A játék központi csoportja ezek között akar komoly háborút szítani, méghozzá úgy, hogy mustárra cseréli a fő összetevőt -- Gill Bates erre persze majd jól felháborodik, és megpróbálja felvásárolni a Bahoo!-t. Ebbe a békésnek cseppet sem nevezhető szituációban egy sötét szervezet aljas cselekedetet hajt végre -- játékosként a feladatunk az lesz, hogy ki tette ezt a gazságot, és mégis miért? Miközben erre fény derítünk, újabb és újabb rejtélyek bukkannak fel, a válaszok pedig egyre inkább bajba sodornak majd...
Nyomozásunk és -- valljuk be -- menekülésünk alatt öt jövőbeli metropolisba is eljuthatunk majd -- Sanghaj, Detroit és Montreal már ismert, a többire majd később derül fény. Ha pedig fény, akkor nők, hiszen mi más is lenne a férfiak alagútjának végén a fény, mint a női nem? Menet közben becsajozhatunk, olyan asszonyokkal futhatunk össze, akik már ismerik a karakterünket, és olyanokkal is, akik megpróbálnak majd bennünket vagy elcsábítani, vagy elárulni -- attól függően, hogy miket cselekedtünk előtte. Lesznek főnökharcok is -- nehézségük szintén a múltunktól függ: előfordulhat, hogy Gill Bates és gigantikus pizzaevő óriásdroidja lepacsizik velünk, ha előtte elég ketchupos szendvicset adtunk a követőiknek.
Lesznek titokzatos "dohányzó emberek" -- ők képviselik azokat az árnyékban sunnyogó szervezeteket, akik megpróbálják rátenni koszos mancsukat a teljes világra -- manipulálva mindent és mindenkit. Talán közülük kerül ki a főgonosz is, aki nagyon hasonlít egy régi ismerősre. Lesz világmegmentés, csapatban küzdő ellenségek látható vezetőkkel, akiket, ha kiiktatunk, sokkal könnyebb dolgunk lesz, hiszen követőik olyankor bepánikolnak majd. Jó hosszú játékmenetet, összetett, ám mégis egyszerű -- átmenet az első, és a második rész között -- mechanizmust ígérnek, odab... verős hangulattal. Hát barátaim, ez nem egyszerűen csak jól hangzik!
Nyomozásunk és -- valljuk be -- menekülésünk alatt öt jövőbeli metropolisba is eljuthatunk majd -- Sanghaj, Detroit és Montreal már ismert, a többire majd később derül fény. Ha pedig fény, akkor nők, hiszen mi más is lenne a férfiak alagútjának végén a fény, mint a női nem? Menet közben becsajozhatunk, olyan asszonyokkal futhatunk össze, akik már ismerik a karakterünket, és olyanokkal is, akik megpróbálnak majd bennünket vagy elcsábítani, vagy elárulni -- attól függően, hogy miket cselekedtünk előtte. Lesznek főnökharcok is -- nehézségük szintén a múltunktól függ: előfordulhat, hogy Gill Bates és gigantikus pizzaevő óriásdroidja lepacsizik velünk, ha előtte elég ketchupos szendvicset adtunk a követőiknek.
Lesznek titokzatos "dohányzó emberek" -- ők képviselik azokat az árnyékban sunnyogó szervezeteket, akik megpróbálják rátenni koszos mancsukat a teljes világra -- manipulálva mindent és mindenkit. Talán közülük kerül ki a főgonosz is, aki nagyon hasonlít egy régi ismerősre. Lesz világmegmentés, csapatban küzdő ellenségek látható vezetőkkel, akiket, ha kiiktatunk, sokkal könnyebb dolgunk lesz, hiszen követőik olyankor bepánikolnak majd. Jó hosszú játékmenetet, összetett, ám mégis egyszerű -- átmenet az első, és a második rész között -- mechanizmust ígérnek, odab... verős hangulattal. Hát barátaim, ez nem egyszerűen csak jól hangzik!
loller
fail
fail