David Hayter a játékvilág egyik leghíresebb szinkronszínésze, aki 15 éve kölcsönzi a hanját a Metal Gear Solid-sorozat főszereplőinek. Ő volt Solid Snake és Big Boss hangja is (ez egyébként nem véletlen), ám az MGSV: The Phantom Pain bemutatóján már csak Kiefer Sutherland dörmögött a vásznon, Hayternek nem volt semmi nyoma.
Ezt sokan nem értették, így David Twitteren, majd egy nyílt levélben üzente meg a rajongóknak, hogy többé nem dolgozik sem a Konamival, sem Kodzsimáékkal.
"Tavaly decemberben kapcsolatba lépett velem egy, a projekten dolgozó szakember. Meghívott ebédelni, ahol is elmondta, hogy nincs rám szükségük a Metal Gear Solis V-höz. És ennyi volt, nem magyarázták meg, hogy miért. Döbbenten autóztam haza Laurel Canyonba, és folyton Snake járt a fejemben." -- írta.
Kifejtette továbbá, hogy számára az MGS-széria meghatározó élmény volt, nagyon élvezte, hogy a sorozattal való munkának komoly, rajongók által elismert eredménye van. Elmondta, hogy ha rajta múlna, élete végéig szinkronizálná Big Bosst és Snake-et, holott 15 év és 9 játék bizony hosszú idő. Sajnálatát fejezte ki, amiért a játékosoknak így kell megtudniuk az igazat, és megköszönte az eddigi támogatást.
Nem tudom, mit lehet még ehhez hozzátenni. A Konami marketingeseit lehetetlen védeni, mert amit az MGS-sorozattal művelnek, egyenesen nevetséges. Még mindig nem 100% például, hogy a GDC-n bemutatott Metal Gear Solid V alcíme tényleg The Phantom Pain, és az sem világos, hogy az elvileg különálló Ground Zeroes milyen formában lesz kapható, ha egyáltalán. Hayter menesztése sem vall a cégre, sem pedig Kodzsimára -- valami nagyon nincs rendben arrafelé...
Ezek a te szavaid, nem én neveztem annak.
Ha nem akarnak kiszivárogtatni semmit, akkor vegyenek példát a Valvéról, ők tudják mit akarnak és minden játékukról pontosan annyit tud mindenki, amennyit ők akarnak és nem találnak ki, mindenféle kamu meg félrevezető marhaságokat. :)
Nem tudom miért nevezed ezt trollkodásnak. A Konami nem a PGO. Egyszerűen nem osztottak még meg minden infót a játékról.
Másrészt ismerve Kojimáék munkatempóját, kizártnak tartom, hogy idén kijönne a játék.
Ezek a te szavaid, nem én neveztem annak.
Nem tudom miért nevezed ezt trollkodásnak. A Konami nem a PGO. Egyszerűen nem osztottak még meg minden infót a játékról.
Másrészt ismerve Kojimáék munkatempóját, kizártnak tartom, hogy idén kijönne a játék.
What we’re trying to accomplish is [to] recreate the Metal Gear series. It’s a new type of Metal Gear game and we wanted to have this reflected in the voice actor as well