Dave Perryt nem hiszem, hogy be kellene mutatnom, én is írtam már sokszor róla, ő ugyebár a Shiny egyik alapítója, Earthworm Jim atyja, az MDK és a Sacrifice megalkotója, aki 2006-os távozása óta független producer, többek között az Acclaim MMO-vonalának gondozója. Nos, Dave barátunk szerdán elárulta, hogy új céget alapított, amely jó ideje már egy, az OnLive-hoz hasonló megoldáson dolgozik – sőt, sokkal jobbon!
Perry, aki nemrég harcosan kiállt a digitális terjesztés mellett, elmondta, hogy igazából az E3-on akart előrukkolni a projekttel, de miután az ellenfele beelőzött, kénytelen előállni a farbával. Mint elmondta, csapata olyan eljárást dolgozott ki, amely NEM HASZNÁL LETÖLTÉST, tehát az OnLive legnagyobb kérdőjelét egyenesíti ki, hiszen sem a sávszélesség, sem a szerveroldali lag nem tehet keresztbe a szolgáltatásnak. Állítása szerint technológiájuk minden másban hasonló, bármely gépen, széles sávú internetkapcsolattal használható. Igaz, még az út elején járnak, pár holland kollégájával dolgozik a megvalósításon, most nyújtottak be néhány szabadalmi kérvényt, és jelenleg további programozókat keresnek.
Sajnos egyelőre többet nem tudunk Perryék projektjéről, de bevallom, elképzelni sem tudom, mi lehet ez, hiszen ha nincs semmi letöltés, akkor... Akkor mi van? Ha bárkinek van valami tippje, írja, le, lehet használni bátran a fantáziát, itt most senki nem írhat butaságot, aztán majd kiderül, a jóember milyen levest főzött a boszorkányüstbe. Izgalmasan alakul a jövő...
Perry, aki nemrég harcosan kiállt a digitális terjesztés mellett, elmondta, hogy igazából az E3-on akart előrukkolni a projekttel, de miután az ellenfele beelőzött, kénytelen előállni a farbával. Mint elmondta, csapata olyan eljárást dolgozott ki, amely NEM HASZNÁL LETÖLTÉST, tehát az OnLive legnagyobb kérdőjelét egyenesíti ki, hiszen sem a sávszélesség, sem a szerveroldali lag nem tehet keresztbe a szolgáltatásnak. Állítása szerint technológiájuk minden másban hasonló, bármely gépen, széles sávú internetkapcsolattal használható. Igaz, még az út elején járnak, pár holland kollégájával dolgozik a megvalósításon, most nyújtottak be néhány szabadalmi kérvényt, és jelenleg további programozókat keresnek.
Sajnos egyelőre többet nem tudunk Perryék projektjéről, de bevallom, elképzelni sem tudom, mi lehet ez, hiszen ha nincs semmi letöltés, akkor... Akkor mi van? Ha bárkinek van valami tippje, írja, le, lehet használni bátran a fantáziát, itt most senki nem írhat butaságot, aztán majd kiderül, a jóember milyen levest főzött a boszorkányüstbe. Izgalmasan alakul a jövő...
A vízhajtású autó is már régóta megoldott, valahogy mégsem került tömeggyártásba. Kíváncsi leszek, hogy mi lesz a válasza erre az NVIDIA-nak, INTEL-nek, és az összes hardware gyártónak. Nem hinném, hogy őket fogják a befolyó havidíjakból kárpótolni. Meg aztán én is elég szomorú lennék, ha neten a legkomolyabb grafikával is menne minden játék, de egy nagyfelbontású videót vagy akár képet már nem tudnék szerkeszteni, mert gyenge a vas.
Minden esetre érdekes, új irány.
TÁn vmi űrhajó zuhant az USA-ba és most azért ez a sok új technológia???
a másik nagy dolog lehet az lesz, hogy megvárják amíg az onlive befut, és akkor forradalmasítják az ipart, a fejleszthető számítógépekkel, amik net nélkül is futtatják a játékokat