A Gematsu interjúvégre kapta Mijazakit, aki ugyan már nem igazgatja a Dark Souls II munkálatait, kreatív konzulensként még mindig a játék mellett van. A japán tervező megerősítette a sejtést, mely szerint a VGA-n bemutatott jelenetsor nem a program motorjával készült.
Ugyanakkor azt is elmondta, hogy a valós grafika nem áll távol az előre renderelt képsoroktól, és ebben egy teljesen új erőmű segíti őket, melyről semmi többet nem árult el. Hogy valahonnan licencelték, vagy maguk fejlesztették a technológiát, egyelőre titok, az viszont gyakorlatilag biztos, hogy a már bejelentett platformokon (PC, Xbox 360, PS3) túl következő generációs konzolokra is dolgozik a Namco Bandai.
A játék története egyébként ugyanabban a világban játszódik, amelyikben az első rész is, az időperiódus viszont más. Az idő, mint olyan, amúgy is kulcsfontosságú a Dark Souls II-ben, de ahogy a friss Edge-előzetes, úgy Mijazaki sem magyarázta el, hogy kell ezt érteni. Annyit még elmondott viszont, hogy várhatók DLC-k, de fizetős új fegyverek vagy kiegészítők valószínűtlenek.
Éppen itt az ideje, hogy valami már nextgen legyen. Végre.... Én speciel a Crysis3-at Metro LL, GTA V-öt is ,már következő generációs modellel csináltam volna meg, de hát ki kell adni jövöre is valamit persze...
Jaken szerintem szar játék, még nem is a nehézsége, hanem úgy összetetten szar. Szerintem kritikán aluli, de akinek tetszik hát teszik. Nekem olyan, mintha egy 2001-es játékkal játszanék, iszonyat szar portolással egyetemben. + két csontváz és dieeeeee. Nekem ez már sok.
Valaki? Vélemény?