Először a demóról néhány szó, ugyanis eddig úgy tudtuk, hogy még ebben a hónapban megjelenik. Ez sajnos megváltozott és ícsak szeptemberben jön, ami nem is meglepő, ha a teljes játék megjelenését tekintem. Igen, ez is változott, az eddigi szeptemberről szóló hírekkel ellentétben október végét célozta meg a kiadó, talán éppen Halloween napját, de az előbbi a hivatalos egyelőre. Viszont az örömteli, hogy egyszerre akarják kiadni az összes platformra a kipróbálható verziót.
Ezek mellett kiderült, hogy lesz gyűjtői kiadás, melybe egy művészi rajzokat tartalmazó könyvecskét tesznek, a doboza pedig fémből készül majd. Nehézségi szintekből hármat találunk, a szokásos könnyű-közepes-nehéz szentháromságot. Lesznek átvezető mozik, de főleg a játék motorjával készülteket látunk majd. A mentés automata lesz, mentési pontokkal, ahonnan újra lehet próbálkozni, ha a csapat összes tagja harcképtelenné válik. A karakterek pedig nem csak más fegyverekkel rendelkeznek majd, de a mozgásuk és életerejük is eltérő lesz. Ha már szóba kerültek, akkor el kell mondjam, többségük olyan helyzetbe is keveredik majd, ahol csak egyedül lesznek, de erről bővebb részleteket nem árulnak el, hogy ez meglepetés maradjon. Feliratok is lesznek, hogy könnyebb legyen követni a történéseket.
A játékmenet PC-n valamivel eltér a konzolos verziókétól, hála annak, hogy a fejlesztők figyelembe veszik az egér-billentyűzet kombinációval együtt járó pontosabb célzást és gyorsabb mozgásokat - tehát szerencsére nem egy egyszerű portnak tűnik a játék. Ide kapcsolódik a gépigény kérdése is, amiről hivatalosan még nem mondhatnak konkrétumot, hiszen a fejlesztés még nem fejeződött be, de az biztos, hogy ShaderModel 3.0-t támogató videókártyára szükség lesz. Az egyik fejlesztő egy előzetes becsléssel megpróbálkozott, ami szerint 6600GT/1600XT VGA, 2,4 GHz-es processzor és 1 GB RAM kell a játéknak, de hogy teljes pompájában lehessen élvezni, ami a konzolos látványvilágot is lepipálja, 8800GTS/X1950XTX és kétmagos proci az ajánlott, 2 GB RAM kíséretben. DirectX10 támogatás nincs.
Akiknek elsőre nem tetszik az, hogy nem magukban kell játszaniuk, örülni fognak annak, hogy a játék elején egyedül leszünk és csak fokozatosan kapjuk meg a társakat, illetve a szupererőket. Van még egy jó hírem azoknak, akik jobban szeretnek kontrollerrel játszani: az Xbox360 kontroller támogatását beépítették a játékba és a fejlesztők elmondása szerint nagyon elégedettek a működésével. Amint konkrétumokkal szolgálhatunk a gépigényről, a demóról vagy más friss információ kerül a birtokunkba, jelentkezünk. A Jericho honlapját pedig vizslassátok sűrűn, hátha hamarosan felfedik a még lezárt részeket! Végül a Games Convenctionről is néhány szó, ugyanis ott a játékból ki lesz állítva kipróbálható verzió is, tehát aki teheti, és kíváncsi Clive Barker legújabb agyrémére, annak itt a nagyszerű lehetőség!
Ezek mellett kiderült, hogy lesz gyűjtői kiadás, melybe egy művészi rajzokat tartalmazó könyvecskét tesznek, a doboza pedig fémből készül majd. Nehézségi szintekből hármat találunk, a szokásos könnyű-közepes-nehéz szentháromságot. Lesznek átvezető mozik, de főleg a játék motorjával készülteket látunk majd. A mentés automata lesz, mentési pontokkal, ahonnan újra lehet próbálkozni, ha a csapat összes tagja harcképtelenné válik. A karakterek pedig nem csak más fegyverekkel rendelkeznek majd, de a mozgásuk és életerejük is eltérő lesz. Ha már szóba kerültek, akkor el kell mondjam, többségük olyan helyzetbe is keveredik majd, ahol csak egyedül lesznek, de erről bővebb részleteket nem árulnak el, hogy ez meglepetés maradjon. Feliratok is lesznek, hogy könnyebb legyen követni a történéseket.
A játékmenet PC-n valamivel eltér a konzolos verziókétól, hála annak, hogy a fejlesztők figyelembe veszik az egér-billentyűzet kombinációval együtt járó pontosabb célzást és gyorsabb mozgásokat - tehát szerencsére nem egy egyszerű portnak tűnik a játék. Ide kapcsolódik a gépigény kérdése is, amiről hivatalosan még nem mondhatnak konkrétumot, hiszen a fejlesztés még nem fejeződött be, de az biztos, hogy ShaderModel 3.0-t támogató videókártyára szükség lesz. Az egyik fejlesztő egy előzetes becsléssel megpróbálkozott, ami szerint 6600GT/1600XT VGA, 2,4 GHz-es processzor és 1 GB RAM kell a játéknak, de hogy teljes pompájában lehessen élvezni, ami a konzolos látványvilágot is lepipálja, 8800GTS/X1950XTX és kétmagos proci az ajánlott, 2 GB RAM kíséretben. DirectX10 támogatás nincs.
Akiknek elsőre nem tetszik az, hogy nem magukban kell játszaniuk, örülni fognak annak, hogy a játék elején egyedül leszünk és csak fokozatosan kapjuk meg a társakat, illetve a szupererőket. Van még egy jó hírem azoknak, akik jobban szeretnek kontrollerrel játszani: az Xbox360 kontroller támogatását beépítették a játékba és a fejlesztők elmondása szerint nagyon elégedettek a működésével. Amint konkrétumokkal szolgálhatunk a gépigényről, a demóról vagy más friss információ kerül a birtokunkba, jelentkezünk. A Jericho honlapját pedig vizslassátok sűrűn, hátha hamarosan felfedik a még lezárt részeket! Végül a Games Convenctionről is néhány szó, ugyanis ott a játékból ki lesz állítva kipróbálható verzió is, tehát aki teheti, és kíváncsi Clive Barker legújabb agyrémére, annak itt a nagyszerű lehetőség!