Bár a LawBreakers megjelenésére még rengeteget kell várni, Cliff Bleszinski a Destructoidnak adott interjújában arról beszélt, lehetséges, hogy legújabb projektje megjelenik PS4-re és Xbox One-ra is, de ezeket a portokat nem az ő csapata fogja megcsinálni.
"Az emberek folyton azt mondják: "Te soha nem fejlesztesz konzolra.", én peddig erre azt válaszolom: "Ezt soha nem mondtam." A Boss Key Productions-nek 40 embere van. Még ha konzolverziót is akarnánk készíteni, nem mi lennénk a megfelelőek a feladatra."
Bleszinski a Sonyt vagy a Microsoftot képzelné el ideális partnernek a LawBreakers konzolverziójának megalkotásához, de állítja, hogy mindenképpen szüksége lenne egy külső stúdióra, mely vezetné a fejlesztést, és a játékot "fantasztikusra alkotná."
A LawBreakers a gyors mozgásra épül, így az ideálisabb irányítóeszköznek természetesen a billentyűzet-egér párosítás tűnik, nem pedig a kontroller. Epic fejlesztők meglátogatták Bleszinskit a stúdiójában, aki azt mondta az epices srácoknak: "Sok sikert a port elkészítéséhez." Ekkor természetesen szóba került a Respawn Entertainment Titanfall-ja. "A Titanfall vertikális mozgásai, fal-ugrásai, falon futásai működtek PC-n ls konzolon is." - mondták az epices mérnökök. Bleszinski a megfelelő ségedletek használatával és apró trükkökkel el tudná képzelni a játékmenetet konzolon, de azt biztosra veszi, hogy a LawBreakers nem lesz keresztplatformos játék, mert az eredmény/élvezet faktor sokkal kisebb lenne, mint a befektetett munka mennyisége.