A Command & Conquer 4 bejelentésekor közösen örültünk, hogy készül a népszerű RTS-saga folytatása, melyben új egységek és játékmenet vár minket, ám mosolyunk hamar elhervadt, ugyanis a fejlesztők ma bejelentették, hogy a szólista módhoz is állandó internetkapcsolat szükséges!
A Command & Conquer közösségi vezetője, APOC elmondása szerint a funkció azért kell, hogy rendszer követni tudja a játékosok fejlődését, és habár ezt nem mondta, de valószínűleg azért is van erre szükség, hogy hatásosabban álljanak a kalózok útjába, elvégre rövid időn belül a nagy SecuROM-ot és társait mind-mind feltörték az ügyes crackerek.
A rendszer még komoly tesztelés alatt áll, de nem valószínű, hogy megválnak tőle, ugyanis APOC jelezte, hogy a felméréseik alapján a játékosok nem ellenkeznek, legalábbis akkora mértékben nem, hogy az ártana az eladásoknak, viszont le merem fogadni, hogy lesz egy petíció a rendszer eltörlésért.
Fontos leszögezünk, hogy a játék NEM egy MMOG, és hogy egy gyenge, akár egy telefonvonalas internetkapcsolat is elegendő lesz az akadásmentes szólista játékmódhoz — bár ezek nem sokat javítanak a helyzeten, hiszen az internetszámlát akkor is fizetni kell, ha a játéknak nincs havidíja.
A Command & Conquer közösségi vezetője, APOC elmondása szerint a funkció azért kell, hogy rendszer követni tudja a játékosok fejlődését, és habár ezt nem mondta, de valószínűleg azért is van erre szükség, hogy hatásosabban álljanak a kalózok útjába, elvégre rövid időn belül a nagy SecuROM-ot és társait mind-mind feltörték az ügyes crackerek.
A rendszer még komoly tesztelés alatt áll, de nem valószínű, hogy megválnak tőle, ugyanis APOC jelezte, hogy a felméréseik alapján a játékosok nem ellenkeznek, legalábbis akkora mértékben nem, hogy az ártana az eladásoknak, viszont le merem fogadni, hogy lesz egy petíció a rendszer eltörlésért.
Fontos leszögezünk, hogy a játék NEM egy MMOG, és hogy egy gyenge, akár egy telefonvonalas internetkapcsolat is elegendő lesz az akadásmentes szólista játékmódhoz — bár ezek nem sokat javítanak a helyzeten, hiszen az internetszámlát akkor is fizetni kell, ha a játéknak nincs havidíja.
Egyébként buta döntés, mert a kalózok úgyis feltörik, a Mass Effect és a Bioshock sem állt sokáig az útjukba, ezt is megoldják, maximum néhány héten belül*, a játékosok egy része meg szívhat, még ha "csak" kis százalékról van is szó. Megint azokon verik el a port, akik megvennék a játékot.
A játékosok fejlődésének a követését meg lehetne oldani máshogy is vagy opcionálissá tennék a dolgot. Probléma megoldva, nem kell szívatni az embereket...
Az szerintem hülyeség, hogy számítana az, hogy várni kell egy tört verzióra. Aki le akarja szedni, mert nem tud/akar fizetni a játékért, az kibír néhány napot. Felfoghatnák már a kiadók, hogy ezzel nem sokra mennek. Igényes kiadás kell, jó játék és törődni a vásárlókkal, akkor lesznek eladások. Nem szórakozni velük és semmibe venni őket...
ezt a kalózok simán megoldják, szóval a védelem miatt szerintem ez a dolog teljesen fölösleges.
kizárják az offline játékosokat (igen, azt a keveset) és szerintem ez bunkó húzás.
"a funkció azért kell, hogy rendszer követni tudja a játékosok fejlődését" minek kell követni a játékosok fejlődését? (hivatalos blabla, a warezon van a lényeg)
Az a két nagy izé egyébként epic unitnak tűnik, hacsak nem igy néznek ki a crawlerek. Na majd kiderül.
Nekem nem szimpatikus ez a megoldás.
1. Kiirja, hogy megszakadt a kapcsolat a szerverrel, ezért a továbbiakban offline játszol.
2. Betöltöd az autosavet...
Egyébként a Red Alert 3 is online futott a single alatt, csak marhára nem közölték senkivel.
Hűha, tényleg mekkora szívás, hogy feltelepíted és játszol vele, miközben a játék kommunikál a szerverrel .
1 nap sem kell rá, hogy megoldják a crackerek. Szal megint nem a warezesek szívnak.