A Sledgehammer Games két alapítója, Michael Condrey és Glen Schofield, valamint Aaron Halon fejlesztési vezető beszélt kicsit a Call of Duty: Advanced Warfare-ről a GameInformer magazinnak. Sajnos túl sok újat nem tudtunk meg a rétestésztamód nyúló széria legújabb üdvöskéjéről, de néhány érdekességet azért felfedtek.
Halon kezdetnek elmondta, hogy tartják magukat a Call of Duty-sorozatra jellemző 60 fps-hez, viszont számos új ötlettel járultak hozzá ahhoz, hogy az Advanced Warfare valami más legyen. Az egyik ilyen ötlet a már korábban is beharangozott exoskeleton, amivel a főszereplő, Mitchell láthatatlanná válhat, lebeghet a levegőben vagy emberfeletti erőre tehet szert, s ez csak néhány azon képességek közül, amiket használhatunk a kampány folyamán. Condrey szerint ez lesz a Sledgehammer egyik kézjegye a franchise-on.
Schofield mindehhez hozzátette: úgy álltak hozzá az Advanced Warfare elkészítéséhez, mintha egy teljesen új IP lenne. Ez volt a legnagyobb kihívás számukra, ugyanis minden vadonatúj a játékban. Kísérletezéseik megváltoztatják az alapmechanizmusokat, és ezek bizony hatással lesznek a multiplayerre és a program minden egyéb játékmódjára.
Halonnak még nekiszegezték a kérdést, hogy a rajongóknak van-e okuk aggódni az új fejlesztőcsapat miatt. Természetesen maximálisan optimista volt a válasza: „Ne aggódjatok, mi is rajongók vagyunk, tudjuk, mit csinálunk.”
2:az exoskeleton már a valóságban is létezik csak még kiforratlan formában, és elviekben még egy játék sem vállalta fel ezt nyíltan.
3:az exoskeleton nem egy páncél, hanem ahogy a neve is mondja egy külső gépi csontváz.
Am egyet értek hogy az erőnövelő ruha nem igazán nagy értelemben vett újítás, de a sorozat szempontjából mindenképpen az.