A kaliforniai stúdió ugyanis feladott egy álláshirdetést, melyben a CoD csapatába keresnek pályatervezőt. Ebben a szokásos feltételek és munkaköri leírás után megemlítik, hogy „ha a második világháborús shooterek rajongója vagy, az még jobb”. A dolog azért felettébb érdekes, hiszen a CoD 4 egyértelműen siker, a cuccot látva még azok is megbocsátották az IW-nek az „időugrást”, akik korábban kígyót-békát kiabáltak rájuk a széria ilyen „megcsúfolásától”. Az Activision azonban azóta sem foglalt állást az ügyben, mi lesz a CoD további menetrendje – az azonban nyilvánvaló, hogy az „évente egy játék” menetrendet csak két stúdiót bevonva lehet tisztességesen tartani. Jelzem, az sem biztos, hogy érint minket a dolog, hiszen a Treyarch eddigi címei csak konzolokra jelentek meg; a United Offensive ugyan PC-s volt, de azt még a Gray Matter kódolta, amely csak ezután olvadt be a Santa Monica-i stúdióba, ezután viszont a Call of Duty 2: Big Red One és a Call of Duty 3 már nem tette tiszteletét nálunk. Egyelőre tehát több a kérdőjel, mint a válasz – reméljük, ez hamarosan megváltozik.

(A lenti képek az immár klasszikus CoD2-ből származnak.)