Befutottak az első infók a WRC 3 karriermódjáról, mely a játék gerincét képzi majd. Sok autós címtől eltérően a WRC 3 igyekszik hű maradni az egyedül versenyző szobapilótákhoz, így megannyi lehetőséggel és meghódítható opcióval várja majd a rajongókat.
Lesz drift-futam és raliiskola, ezek felül pedig kapunk pár igen exkluzív módot. Az első ezek közül a Crash & Run, melyben el kell ütnünk a pályán elhelyezett, pluszpontokat adó zászlókat, és el kell kerülnünk azokat, amik levonnak a végső pontszámból. A Gate Contest is érdekes: itt kapukat kell elkerülnünk, amiken áthajtva lassul az autó, de vigyázat, nem mindegyik igazi -- a hamis kapukon simán átrongyolhatunk, időt spórolva.
A Survival Contestben az előtt kell célba érnünk, hogy a folyamatosan rongyolódó kocsi végleg megadná magát, a Top Rally Contestben pedig egy velünk szemben jócskán előnnyel induló autót kell elvernünk. Lesznek továbbá bossok is, heten: őket különösen nehéz lesz megelőzni, ám ha sikerül, továbbléphetünk majd a karriermód következő országára.
Lesz drift-futam és raliiskola, ezek felül pedig kapunk pár igen exkluzív módot. Az első ezek közül a Crash & Run, melyben el kell ütnünk a pályán elhelyezett, pluszpontokat adó zászlókat, és el kell kerülnünk azokat, amik levonnak a végső pontszámból. A Gate Contest is érdekes: itt kapukat kell elkerülnünk, amiken áthajtva lassul az autó, de vigyázat, nem mindegyik igazi -- a hamis kapukon simán átrongyolhatunk, időt spórolva.
A Survival Contestben az előtt kell célba érnünk, hogy a folyamatosan rongyolódó kocsi végleg megadná magát, a Top Rally Contestben pedig egy velünk szemben jócskán előnnyel induló autót kell elvernünk. Lesznek továbbá bossok is, heten: őket különösen nehéz lesz megelőzni, ám ha sikerül, továbbléphetünk majd a karriermód következő országára.