- Felújított változatot kap a Blood
- A játékon a Nightdive Studios dolgozik
Azt hiszem, mondtam már, hogy a legnagyszerűbb év számomra az 1997-es esztendő volt (úristen, de öreg vagyok), rengeteg nagyszerű játék jelent meg egyetlen esztendő leforgása alatt, és igen, köztük volt a Monolith beteg és véres játéka Build Engine-re építkező, roppant hangzatos címet viselő Blood is. És hogy miért hozom ezt szóba? A jogokat birtokló Atari bejelentette, hogy a felújításra szakosodott Nightdive Studios-ra bízta a játék felújításának feladatát.
A Blood a stúdiótól megszokott módon a magasabb felbontás mellett a DirectX illetve Vulkan API-k támogatását is élvezni fogja, a hanganyagot is feljavítják, valamint a GOG és Steamworks rendszereinek lehetőségeit is kihasználja majd. Az említett áruházakban tehát már biztosan kapható lesz, de megjelenésről és árazásról egyelőre infónk nincsen – mindenesetre biztos rajta tartjuk a fél (vérben forgó) szemünket.
A kapcsolódó cikkben emlegeted, a Quake 1-2-t nemrég toltam újra le a kiegekkel együtt, nehéz fokozatban, steamen, Hexen 1-2 is beszerezve és előkészítve.
Hát igen, 97. Már megjött a honvédségtől a sorozási papír, más dolog híján rengeteg idő volt a szórakozásra (végül 98 augusztusban vittek be 9 hónapra).
Ahelyett, hogy új játékokat tolnék, és fogyna már a "még nem játszott" lista a steam könyvtáramból, ezekre pazarlom azt a kevés életidőt, ami még hátravan