Mike Morhaime, a Blizzard egyik atyaúristene felfedett egy listát, amely az elmúlt esztendők azon játékait tartalmazza, amelyeket a vállalat lefújt, miután többszöri próbálkozás után sem sikerült benne meglátni a fantáziát. Arról ugyan nem szól a fáma, hogy ezek a címek a kivégzésük pillanatáig vajon hány százezer, esetleg millió dollárt emésztettek fel, ám ez - ahogy Morhaime elmondta - soha nem érdekelte a vállalatot. Ők nem istenek, pusztán játékosok, jó ízléssel: ha valami nem tetszik nekik, megtehetik, hogy a süllyesztőbe juttassák. Bár kiadhatták volna ezeket a címeket, de egy rossz program is tönkreteheti a cég hosszú évek óta, vérrel és verejtékkel felépített imázsát, amely hosszú távon sokkal többe kerülne, mint az a potom pár zöld hasú, amelyet a kezdeti lelkesedés után lehúztak a fiúk az angolvécén. A dolog érdekessége, hogy a listában nem kapott helyet a legendás, konzolos Metal Gear Ghost... bocsánat, szóval StarCraft Ghost, amelyben egy bögyös kommandós asszonykával metélhettük volna körbe az életünkre törő zergeket, ezért lehet, hogy a termék a nagy sajtócsend ellenére nem halt meg, csak átalakult, erről azonban biztosat nem tudhatunk. Szóval: Warcraft Adventures (a legfájdalmasabb emlék, sokan izgatottan vártuk a point 'n' click kalandforradalomnak kikiáltott szoftvert, amely aztán a hosszú fejlesztési idő miatt a stílus első, látványos elvérzése után kerülhetett volna piacra), Raiko (egy fantasy cím, többet nem tudni róla), Nomad (amelyben két gigantikus zeppelin szerepelt volna), Games People Play, Crixa, Shattered Nations, Pax Impreia, valamint Denizen. Ezek azok a programok, amelyek legendák lehetettek volna, mégsem lesz hozzájuk szerencsénk soha...