Amikor a StarCraft 2-t megfosztották a helyi hálózattól, az nagyjából ugyanakkora vihart kavart, mint mikor kiderült, hogy a játék három részben fog megjelenni, hiszen gondoljunk csak bele: Korea lakosságának egy elég nagy része éjt nappallá téve játszik mind a mai napig a játék első részével online és helyi hálózaton egyaránt, sőt néha tévében is közvetítenek egy-egy fontosabb meccset, így érthető, miért van ekkora felháborodás a funkció eltávolítása miatt. Az ügy érdekében indított petíció például egy hónap leforgása alatt átlépte a százezer aláírást, ám ez a fejlesztőket hidegen hagyja, Rob Pardo, a cég alelnöke pedig ki is jelentette, hogy szerintük a LAN a történelem egyik nagy lábjegyzete lesz, hasonlóan a DOS-hoz, magyarán a Blizzard már lemondott erről a technológiáról.
A döntés részben a másolásvédelem miatt született meg, de a battle.net 2.0 is szerepet játszott a dologban, Dustin Browder ugyanis elmondta, hogy az új rendszer többre képes, mint az elődje, és biztos abban, hogy helyettesíteni tudja a LAN-t akár a nagyobb játékostalálkozókon is, azaz a „régi” technológia feleslegessé vált.
„Ez egy nagyon-nagyon nehéz döntés volt. Több mint egy évig gondolkodtunk ezen, mielőtt rájöttünk volna, hogy számunkra ez a jövő, és ami azt illeti, a teljes ipar számára is ez.” — Rob Pardo
A döntés részben a másolásvédelem miatt született meg, de a battle.net 2.0 is szerepet játszott a dologban, Dustin Browder ugyanis elmondta, hogy az új rendszer többre képes, mint az elődje, és biztos abban, hogy helyettesíteni tudja a LAN-t akár a nagyobb játékostalálkozókon is, azaz a „régi” technológia feleslegessé vált.
A Battlenet és másolásvédelemről meg annyit, hogy úgyis kikerülik és ha nem is tudsz multiba játszani a kampányokat mindenki ki fogja tudni tolni akár törttel is.
Ez már számos más játéknál is így van. Semmi újdonság nincs benne.
Az a vicces még, hogy ha Battleneten még tudsz is szimulálni egy lanpartyt, akkor is egy jó rohadt nagy pinged lesz mivel a kiszolgáló szeró nem hiszem hogy Budapestre lesz telepítve. Ez meg magával rántja majd a játékélményt ami még szép mínusz pontokat jelent.
3 részben adnak ki egy játékot? Akkor osztályozni fogja a Guru mindegyiket külön külön? Poénos lesz hogy a második rész még kevesebb újdonságot fog hordozni (+1 faj ugye) mivel a küldik hasonlóak lesznek az első részhez csak másik fajjal kell végigtolni. A 3. nem fogja elérni a 80%-ot.
Ahelyett hogy dollár százezreket basznak ki másolásvédelemre ami szart sem ér, tennének bele lant.
És az hogy a régi technológia feleslegessé vált egy vicc. A helyi hálózatok csak most kezdik aranykorukat élni, mikor otthon megjelennek a file serverek és mediaserver lejátszók.
Ez egy hülye duma amivel kifogást keresnek, de valójában egy normális játék esetében ma is úgy működik, hogy csak eredeti kóddal tudsz felmenni multizni. A tört lanos gammerek száma vagy tört szerverek száma elhanyagolható.
Eléggé alaptalan az egész hercehurcájuk, és ezzel csak saját magukat járatják le a hozzánemértésükkel.
Igen, és van nekik nagy szarvuk, meg patájuk, és ha egyszer elmennél hozzájuk, látnád, hogy egy üst olajban főzik az ártatlan játékosokat, miközben háromágú szigonyukkal szurkálják őket.
El kell fogadni, hogy ez az ipar is üzlet. Nekem sem tetszik sok minden itt, de ettől nem egy-egy cég (Blizzard, Valve) lesz az antikrisztus. Főleg úgy nem, hogy egy végletekig polírozott, remek játékot fogunk kapni tőlük. Persze van néhány kellemetlen döntésük is, de ez van. Life sucks!
Ettől függetlenül azoknak adok igazat, akik szerint semmilyen battlenet nem érhet fel egy lanparti nyújtotta élménnyel.
Amikor az elso hirek megjelentek SC 2-rol biztos voltam benne,hogy ezt a jatekot meg fogom venni,jelen pillanatban viszont mar biztos vagyok benne hogy nem veszem meg,Miert? egyreszt a LAN hianya miatt masreszt a DRM tipusu vedelem miatt-nem vagyok hajlando a gepemre megengedni telepulni olyan programokat amiket utolag Isten tudja milyen nehezen lehet eltavolitani-lasd annak idejen a Starforce driverek.Ami John Bart csodalatat illeti a Bohemia altal alkalmazott vedelem lattan,hat arrol csak annyit,hogy azt nem ok fejlesztettek ki hanem Codemasters ha a FADE nevu cuccra gondol masodsorban siman lehet azt a vedelmet emmulalni.Ami SC2 LAN-t illeti ha tenyleg annyira jo lesz akkor biztosan kapnak megoldast egyesek arra hogyan lehet jatszani majd battlenet2 nelkul is -lasd WoW tort serverek vagy Star Wars Galaxies emu serverek
Ahogyan az MSN is ki tud váltani, egy beszélgetős-szerelmes estét egy szép lánnyal.
Minek is a személyes kapcsolat? Magunkra csukjuk az ajtót és majd postán elküldjük a szerelmünknek, amit kell. Elég elolvasni, amit ír. Minek megérinteni, érezni az illatát. A net ennél sokkal korszerűbb.
A személyes együttlétet, a bolondozást, a beszólásokat és sok mást nem lehet technikával, és egy monitorral kiváltani.
Akinek mégis, annak őszinte részvétem, mert bár nem vette még észre, de már visszavonhatatlanul magányossá vált.
Olyan lene hogy hogy a gépeket összekéne dugni és a netre is fölkéna csatlakozni battlenetreés a neten a csak a cd kulcsunk lenne az adatok meg a hálózaton futnának
A szívatós védelmet pedig nem olyan egyszerű kicsinálni, főleg ha peccsekkel állandóan javítják is azt, erről a Bohemia szoftvermunkásai sokat tudnának mesélni...