Nos, menjünk végig szépen időrendben, mi is bosszantja főleg a PC-s játékosokat. Az első dolog mindenképp a demó-mizéria. Múlt héten, hétfő éjszaka pontosabban, egy bejelentésre várt a fél játékos világ, hogy aztán a PC-sek előbb örömujjongásban törjenek ki, majd gyorsan pofára essenek, mikor kiderült, hogy lesz demó, de akkor még csak konzolra. A kiadó megpróbálta nyugtatni a tömeget, hogy a fejlesztők éjjel-nappal azon dolgoznak, hogy a mi verziónk is tökéletes legyen és minél hamarabb ki tudják azt is adni. Ez akkor nem segített, óriási felháborodás volt net-szerte. Az meg csak tovább bosszantott mindenkit, hogy hivatalos csatornákból alig érkezett információ.
Már éppen csitulni kezdtek volna a kedélyek, mikor kiderült, néhány boltban meg lehetett vásárolni a játékot, jóval a tervezett megjelenés előtt. Ismét csak az Xbox360-as kiadást. Mondanom sem kell, ez sokaknál kicsapta a biztosítékot és csak olaj volt a kialvóban lévő tűzre. Igaz, többen már csak megrántották a vállukat és már nem is bosszantották tovább magukat. A demónál még nem sokan mondták komolyan, hogy visszamondják az előrendelésüket, de ekkor már többen hangoztatták. Pedig még nem is értünk a pikánsabb részekhez. Természetesen a 2K Games most is jórészt hallgatott, csak egy rövid nyilatkozat jelent meg, miszerint intézkednek és csak néhány bolt volt érintett. Ez viszont már bőven elég volt arra, hogy a kalózváltozat villámgyorsan felbukkanjon (ezeken nem volt védelem) és boldog-boldogtalan játszon Rapture városában.
A következő dolog csak azokat érinti, akik szokták látogatni a hivatalos fórumokat, illetve más játékos oldalakat, ahol olyanok írtak, akik korábban beszerezték a játékot. Ugyanis bekövetkezett az, amit soha nem lehet elkerülni, sok aljas ember elkezdte teletömni a fórumokat olyan spoilerekkel, melyekkel elrontják mások szórakozását. Én sem értem, mi ebben az élvezet, de néhány napon át nagyon veszélyes volt sok fórum, emiatt. Remélem, ti nem szaladtatok bele ilyenbe, én elolvastam véletlenül valamit, ami majd kiderül, igaz volt-e vagy sem...
Elérkeztünk erre a hétre, a hétfői demó megjelenésre. Igen, hétfő, hiszen a kipróbálható változat korábban kiszivárgott és nem hivatalos forrásokból, torrent-oldalakról meg lehetett szerezni, idő előtt. Persze a 2K Games erre sem reagált, nem engedték a nagy külföldi oldalaknak előbb elérhetővé tenni a demonstrációt. Mi sem tehettünk ki linkeket, legalábbis nem szerettünk volna kockáztatni. De nem csak ezzel volt probléma. Fentebb írtam, hogy a hivatalos álláspont szerint (amit vagy elhisztek vagy nem) az optimalizálás, a végső simítások, a demó tökéletesítése miatt nem adták már ki múlt hét elején (sőt, már csütörtökön kész volt, csak hétfő estig - nálunk kedd éjszakáig - tartott, mire ki lehetett adni a tesztelések miatt, ami, mint mindjárt kiderül, nem sokat ért). Nos, úgy néz ki, nem végeztek túl jó munkát, mivel nagyon sok embernek volt gondja vele, kezdve ott, hogy már fel sem tudták rendesen telepíteni vagy a játék fagyott néha vagy kidobta őket az asztalra. Volt, akinek orvosolta a gondjait a hivatalos megjelenéssel együtt kiadott nVidia driver, majd a kicsit később felbukkant ATI meghajtóprogram. Viszont sokakon ez sem segített és azóta is gondjaik vannak. Most lehet találgatni, mi is volt a valós indok, vártak az nVidia miatt, a konzolnak akartak előnyt adni, vagy tényleg hihetünk nekik és így elcsúsztak a demóval. Az igazat nem hiszem, hogy megtudjuk, a kiadó biztosan ragaszkodik a hivatalos szöveghez.
Nem, még mindig nem a megjelenésnél tartunk, előbb a NightBagoly által említett széles-képernyős balhéra térek ki. Már a demóban sem működött úgy, ahogy kellene, erre sokan fel is kapták a fejüket. A probléma az, hogy nincs rendesen megoldva a megjelenítés, hanem csak egyszerűen levágja a kép felső és alsó részét a játék és egy kicsit be is zoomol. Természetesen a 2K Games, egy kis késéssel, kiadott egy nyilatkozatot, miszerint eredetileg is így tervezték, hiszen widescreen (WS) monitorokra lett optimalizálva a játék és így tovább. Aki kíváncsi erre a szépen megszerkesztett mellébeszélésre, az elolvashatja a Cult of Rapture oldalon. Miért mellébeszélés? Nos, én valahogy nem tudom azt elhinni, hogy tényleg ez a legjobb módja a széles képernyős megjelenítésnek. Főleg annak tudatában, hogy erre tervezték a játékot. Már, ha ez igaz. Nekem buta dolognak tűnik az, hogy levágnak fent és lent a képből, így nem is látszik a kéz egésze és alapjában véve kevesebbet lehet látni, mint a normál felbontások esetében, pedig épp az lenne a lényeg a WS-nél, hogy magasságban ugyanannyit mutat, míg szélességben többet.
Szerencsére már egy szorgos rajongó (Racer_S) készített ehhez patchet, ezt le is tölthetitek innen (működik a demó és a teljes változattal, XP és 32, illetve 64 bites Vista alatt is), a hivatalos javításra pedig még várni kell (hm, akkor hogy is van ez? Először azt állítjuk, hogy így terveztük, majd később már javítást készítünk, csöppnyi ellentmondás...). A teljes játék is ezzel a gonddal küszködik, ez újabb mérges hozzászólásokat eredményezett a hivatalos fórumon azoktól, akik nem követték annyira a játékot, csak megvették a boltban, majd furcsán bámultak a képernyőre a szokatlan megoldás miatt. Akinek kétségei vannak, csak nézze meg ezt a képet. Amennyiben több összehasonlító képet szeretnétek megnézni, erre tessék.
Augusztus 21, a megjelenés napja a tengerentúlon. Azt hinnénk, mindenki örül és lassan elhalkul a (jogos) panaszáradat, de nem, újabb hibák egész sora jelentkezik. A rendszerkövetelmények között szerepel ugye az internetes kapcsolat, ami az aktiváláshoz kell. Ez okozta, okozza máig az egyik legnagyobb gondot, ugyanis amellett, hogy többen nem tudják emiatt megvenni a játékot vagy csak elriasztja őket ez a megoldás, még a szerverek sincsenek a helyzet magaslatán. Egyrészt az aktiválással foglakozóak, mert ezzel is volt késlekedés, de a STEAM-ről is csak nagyon lassan lehetett letölteni, mert eléggé leterhelt lett a rendszer, sőt, a náluk történő aktiválással is voltak/vannak gondok, ami már a Half Life 2-nél is megesett és ott sem fogadták nyugodtan a hírt a vásárlók.
A SecuROM védelemmel szintén vannak gondok, bármily meglepő is. Alapvetően az, hogy több vírusirtó összeütközésbe kerül vele, ami elég kellemetlen. De van egy komolyabb dolog is, méghozzá a rootkit, amit létrehoz a registry-ben. A rootkit veszélyes, mert megkönnyítheti a hackerek és a spyware programok dolgát, hogy betörjenek a rendszerünkbe. Ezt a védelmet pedig már a demó is feltelepítette, így akinek ez nem tetszik, az szerezzen be valami programot, amivel le lehet szedni a gépről. Erről a hivatalos nyilatkozat azt állítja, hogy a SecuROM védelem nem tartalmazza. Ezzel szemben a játékosok megnézték a RootkitRevealer nevű programmal, amit a Microsoft adott ki, tehát elég hiteles és bizony ez jelezte is a rootkit jelenlétét. Válasz azóta erre nincs...
Ráadásul a játékot csak kétszer lehet aktiválni, bár elvileg már megemelték ezt a limitet 5-re. 2K Elizabeth azt állítja, hogy, ha rendesen feltelepítjük a játékot majd uninstalláljuk, akkor végtelenszer lehet ezt megismételni, de ennek sokan ellent mondanak, mert nekik még kétszer sem sikerült aktiválni/telepíteni a játékot, nem hogy többször. De már dolgoznak egy programon, ami megszünteti az aktiválást az adott felhasználó gépén és így akárhányszor fel lehet majd telepíteni. Csak kár, hogy ez nem volt rajta már egyből a dobozon, illetve nem tájékoztatták korábban a játékosokat, mert így sok ember járt pórul és nem tud játszani, amíg a kiadó meg nem oldja a problémát. Sokan már így is visszavitték a játékot és a pénzt is visszakapják, hiszen a 2K a saját EULA-ját (végfelhasználói szerződését) szegte meg. Egyesek már perelésre is biztatnak, de ez már azért túlzásnak tűnik. Igaz, a Sony ellen (akik birtokolják a SecuROM készítőit) is indítottak ilyen pereket és ott nyertek is.
Végül jöjjenek a technológiai problémák, mert ebből is van rendesen és nem csak a demóban, hanem a teljes játékban is. Kezdve azzal, hogy nem települ fel a játék, nem indul el, hibás a kép, lefagy, játék közben kilép hibaüzenettel vagy anélkül és még biztosan lehetne sorolni, mert tele van panasszal a hivatalos fórum, az egészet pedig képtelenség átnézni. Nagyon úgy tűnik, hogy hamarosan egy hatalmas patch jelenik meg, amiben megpróbálnak majd kijavítani néhányat a fenti dolgok közül. Remélhetőleg az aktiválást is kiveszik (a MicroSoft is megtette ezt a Vistával). De ez csak találgatás, reménykedés, tehát még erről nincs hivatalos információ, ez csak a rajongók kívánsága.
És akkor még nem is beszéltem arról, hogy a gyűjtői kiadásban lévő Soundtrack CD-n, amin elvileg a játék zenéinek kellene lenni, csak három remix található. Egy valódi lemezen már dolgoznak a Rapture Gazette nevezetű oldal szerint, de még nem biztos, hogy elkészül vagy ha mégis lesz belőle valami, akkor hány hét-hónap múlva hallgathajuk Garry Schyman nagyszerű zenéjét. Az "Így készült" DVD-n pedig nagyjából 41 percnyi interjú van a játék készítőivel és sajnos nem sok új dolog derül ki belőle, bár, egyszer megéri meghallgatni.
Azt hiszem, érintettem minden lényeges témát, de biztosan kimaradt néhány dolog, mert sok, nagyon sok gond van. Persze vannak olyan szerencsések, akiknek minden tökéletesen működik, tehát nem katasztrofális a helyzet, de nem szabad figyelmen kívül hagyni azokat sem, akik ezekkel küszködnek. A játék maga nagyon jó, ahogy a mindenhonnan érkező legalább 9-es osztályzatok is jelzik (sőt, a 10-es sem ritka), de erről is beszélni kell. Amint lesznek további fejlemények, esetleg őszinte válasz a kiadó részéről vagy megjelenik a hivatalos javítás, jelentkezünk!
Egy kis extra meglepetés a Shader Model 2.0-t támogató videókártyával rendelkezőknek. Egy rajongó nekiállt, hogy megoldja azt a problémát, hogy csak SM3-as kártyákon fut a játék és úgy néz ki, jól halad. Akit ez érint, nézze át ezt a topikot, hol tart a projekt. Nem tökéletes, de legalább működik. (Ez felveti a kérdést, hogy a fejlesztők miért nem törődtek ezzel, ha egy "mezei rajongó" is képes már legalább ennyire...)
Most érkezett! Elérhető egy zenei válogatás, melyben tényleg a játékban szereplő muzsika hallható. 12 számból áll, ezek főleg rövid, komolyzenei darabok, melyek nagyszerű hangulatot árasztanak. Innen lehet letölteni, illetve hamarosan tőlünk is.
Már éppen csitulni kezdtek volna a kedélyek, mikor kiderült, néhány boltban meg lehetett vásárolni a játékot, jóval a tervezett megjelenés előtt. Ismét csak az Xbox360-as kiadást. Mondanom sem kell, ez sokaknál kicsapta a biztosítékot és csak olaj volt a kialvóban lévő tűzre. Igaz, többen már csak megrántották a vállukat és már nem is bosszantották tovább magukat. A demónál még nem sokan mondták komolyan, hogy visszamondják az előrendelésüket, de ekkor már többen hangoztatták. Pedig még nem is értünk a pikánsabb részekhez. Természetesen a 2K Games most is jórészt hallgatott, csak egy rövid nyilatkozat jelent meg, miszerint intézkednek és csak néhány bolt volt érintett. Ez viszont már bőven elég volt arra, hogy a kalózváltozat villámgyorsan felbukkanjon (ezeken nem volt védelem) és boldog-boldogtalan játszon Rapture városában.
A következő dolog csak azokat érinti, akik szokták látogatni a hivatalos fórumokat, illetve más játékos oldalakat, ahol olyanok írtak, akik korábban beszerezték a játékot. Ugyanis bekövetkezett az, amit soha nem lehet elkerülni, sok aljas ember elkezdte teletömni a fórumokat olyan spoilerekkel, melyekkel elrontják mások szórakozását. Én sem értem, mi ebben az élvezet, de néhány napon át nagyon veszélyes volt sok fórum, emiatt. Remélem, ti nem szaladtatok bele ilyenbe, én elolvastam véletlenül valamit, ami majd kiderül, igaz volt-e vagy sem...
Elérkeztünk erre a hétre, a hétfői demó megjelenésre. Igen, hétfő, hiszen a kipróbálható változat korábban kiszivárgott és nem hivatalos forrásokból, torrent-oldalakról meg lehetett szerezni, idő előtt. Persze a 2K Games erre sem reagált, nem engedték a nagy külföldi oldalaknak előbb elérhetővé tenni a demonstrációt. Mi sem tehettünk ki linkeket, legalábbis nem szerettünk volna kockáztatni. De nem csak ezzel volt probléma. Fentebb írtam, hogy a hivatalos álláspont szerint (amit vagy elhisztek vagy nem) az optimalizálás, a végső simítások, a demó tökéletesítése miatt nem adták már ki múlt hét elején (sőt, már csütörtökön kész volt, csak hétfő estig - nálunk kedd éjszakáig - tartott, mire ki lehetett adni a tesztelések miatt, ami, mint mindjárt kiderül, nem sokat ért). Nos, úgy néz ki, nem végeztek túl jó munkát, mivel nagyon sok embernek volt gondja vele, kezdve ott, hogy már fel sem tudták rendesen telepíteni vagy a játék fagyott néha vagy kidobta őket az asztalra. Volt, akinek orvosolta a gondjait a hivatalos megjelenéssel együtt kiadott nVidia driver, majd a kicsit később felbukkant ATI meghajtóprogram. Viszont sokakon ez sem segített és azóta is gondjaik vannak. Most lehet találgatni, mi is volt a valós indok, vártak az nVidia miatt, a konzolnak akartak előnyt adni, vagy tényleg hihetünk nekik és így elcsúsztak a demóval. Az igazat nem hiszem, hogy megtudjuk, a kiadó biztosan ragaszkodik a hivatalos szöveghez.
Nem, még mindig nem a megjelenésnél tartunk, előbb a NightBagoly által említett széles-képernyős balhéra térek ki. Már a demóban sem működött úgy, ahogy kellene, erre sokan fel is kapták a fejüket. A probléma az, hogy nincs rendesen megoldva a megjelenítés, hanem csak egyszerűen levágja a kép felső és alsó részét a játék és egy kicsit be is zoomol. Természetesen a 2K Games, egy kis késéssel, kiadott egy nyilatkozatot, miszerint eredetileg is így tervezték, hiszen widescreen (WS) monitorokra lett optimalizálva a játék és így tovább. Aki kíváncsi erre a szépen megszerkesztett mellébeszélésre, az elolvashatja a Cult of Rapture oldalon. Miért mellébeszélés? Nos, én valahogy nem tudom azt elhinni, hogy tényleg ez a legjobb módja a széles képernyős megjelenítésnek. Főleg annak tudatában, hogy erre tervezték a játékot. Már, ha ez igaz. Nekem buta dolognak tűnik az, hogy levágnak fent és lent a képből, így nem is látszik a kéz egésze és alapjában véve kevesebbet lehet látni, mint a normál felbontások esetében, pedig épp az lenne a lényeg a WS-nél, hogy magasságban ugyanannyit mutat, míg szélességben többet.
Szerencsére már egy szorgos rajongó (Racer_S) készített ehhez patchet, ezt le is tölthetitek innen (működik a demó és a teljes változattal, XP és 32, illetve 64 bites Vista alatt is), a hivatalos javításra pedig még várni kell (hm, akkor hogy is van ez? Először azt állítjuk, hogy így terveztük, majd később már javítást készítünk, csöppnyi ellentmondás...). A teljes játék is ezzel a gonddal küszködik, ez újabb mérges hozzászólásokat eredményezett a hivatalos fórumon azoktól, akik nem követték annyira a játékot, csak megvették a boltban, majd furcsán bámultak a képernyőre a szokatlan megoldás miatt. Akinek kétségei vannak, csak nézze meg ezt a képet. Amennyiben több összehasonlító képet szeretnétek megnézni, erre tessék.
Augusztus 21, a megjelenés napja a tengerentúlon. Azt hinnénk, mindenki örül és lassan elhalkul a (jogos) panaszáradat, de nem, újabb hibák egész sora jelentkezik. A rendszerkövetelmények között szerepel ugye az internetes kapcsolat, ami az aktiváláshoz kell. Ez okozta, okozza máig az egyik legnagyobb gondot, ugyanis amellett, hogy többen nem tudják emiatt megvenni a játékot vagy csak elriasztja őket ez a megoldás, még a szerverek sincsenek a helyzet magaslatán. Egyrészt az aktiválással foglakozóak, mert ezzel is volt késlekedés, de a STEAM-ről is csak nagyon lassan lehetett letölteni, mert eléggé leterhelt lett a rendszer, sőt, a náluk történő aktiválással is voltak/vannak gondok, ami már a Half Life 2-nél is megesett és ott sem fogadták nyugodtan a hírt a vásárlók.
A SecuROM védelemmel szintén vannak gondok, bármily meglepő is. Alapvetően az, hogy több vírusirtó összeütközésbe kerül vele, ami elég kellemetlen. De van egy komolyabb dolog is, méghozzá a rootkit, amit létrehoz a registry-ben. A rootkit veszélyes, mert megkönnyítheti a hackerek és a spyware programok dolgát, hogy betörjenek a rendszerünkbe. Ezt a védelmet pedig már a demó is feltelepítette, így akinek ez nem tetszik, az szerezzen be valami programot, amivel le lehet szedni a gépről. Erről a hivatalos nyilatkozat azt állítja, hogy a SecuROM védelem nem tartalmazza. Ezzel szemben a játékosok megnézték a RootkitRevealer nevű programmal, amit a Microsoft adott ki, tehát elég hiteles és bizony ez jelezte is a rootkit jelenlétét. Válasz azóta erre nincs...
Ráadásul a játékot csak kétszer lehet aktiválni, bár elvileg már megemelték ezt a limitet 5-re. 2K Elizabeth azt állítja, hogy, ha rendesen feltelepítjük a játékot majd uninstalláljuk, akkor végtelenszer lehet ezt megismételni, de ennek sokan ellent mondanak, mert nekik még kétszer sem sikerült aktiválni/telepíteni a játékot, nem hogy többször. De már dolgoznak egy programon, ami megszünteti az aktiválást az adott felhasználó gépén és így akárhányszor fel lehet majd telepíteni. Csak kár, hogy ez nem volt rajta már egyből a dobozon, illetve nem tájékoztatták korábban a játékosokat, mert így sok ember járt pórul és nem tud játszani, amíg a kiadó meg nem oldja a problémát. Sokan már így is visszavitték a játékot és a pénzt is visszakapják, hiszen a 2K a saját EULA-ját (végfelhasználói szerződését) szegte meg. Egyesek már perelésre is biztatnak, de ez már azért túlzásnak tűnik. Igaz, a Sony ellen (akik birtokolják a SecuROM készítőit) is indítottak ilyen pereket és ott nyertek is.
Végül jöjjenek a technológiai problémák, mert ebből is van rendesen és nem csak a demóban, hanem a teljes játékban is. Kezdve azzal, hogy nem települ fel a játék, nem indul el, hibás a kép, lefagy, játék közben kilép hibaüzenettel vagy anélkül és még biztosan lehetne sorolni, mert tele van panasszal a hivatalos fórum, az egészet pedig képtelenség átnézni. Nagyon úgy tűnik, hogy hamarosan egy hatalmas patch jelenik meg, amiben megpróbálnak majd kijavítani néhányat a fenti dolgok közül. Remélhetőleg az aktiválást is kiveszik (a MicroSoft is megtette ezt a Vistával). De ez csak találgatás, reménykedés, tehát még erről nincs hivatalos információ, ez csak a rajongók kívánsága.
És akkor még nem is beszéltem arról, hogy a gyűjtői kiadásban lévő Soundtrack CD-n, amin elvileg a játék zenéinek kellene lenni, csak három remix található. Egy valódi lemezen már dolgoznak a Rapture Gazette nevezetű oldal szerint, de még nem biztos, hogy elkészül vagy ha mégis lesz belőle valami, akkor hány hét-hónap múlva hallgathajuk Garry Schyman nagyszerű zenéjét. Az "Így készült" DVD-n pedig nagyjából 41 percnyi interjú van a játék készítőivel és sajnos nem sok új dolog derül ki belőle, bár, egyszer megéri meghallgatni.
Azt hiszem, érintettem minden lényeges témát, de biztosan kimaradt néhány dolog, mert sok, nagyon sok gond van. Persze vannak olyan szerencsések, akiknek minden tökéletesen működik, tehát nem katasztrofális a helyzet, de nem szabad figyelmen kívül hagyni azokat sem, akik ezekkel küszködnek. A játék maga nagyon jó, ahogy a mindenhonnan érkező legalább 9-es osztályzatok is jelzik (sőt, a 10-es sem ritka), de erről is beszélni kell. Amint lesznek további fejlemények, esetleg őszinte válasz a kiadó részéről vagy megjelenik a hivatalos javítás, jelentkezünk!
Egy kis extra meglepetés a Shader Model 2.0-t támogató videókártyával rendelkezőknek. Egy rajongó nekiállt, hogy megoldja azt a problémát, hogy csak SM3-as kártyákon fut a játék és úgy néz ki, jól halad. Akit ez érint, nézze át ezt a topikot, hol tart a projekt. Nem tökéletes, de legalább működik. (Ez felveti a kérdést, hogy a fejlesztők miért nem törődtek ezzel, ha egy "mezei rajongó" is képes már legalább ennyire...)
Most érkezett! Elérhető egy zenei válogatás, melyben tényleg a játékban szereplő muzsika hallható. 12 számból áll, ezek főleg rövid, komolyzenei darabok, melyek nagyszerű hangulatot árasztanak. Innen lehet letölteni, illetve hamarosan tőlünk is.
Sajnos az X-Box-osok is ugyanígy szenvednek. A widescreen probléma ott is jelen van (emlékeztek mit mondott Chris Kline? "You will see more in widescreen. We use a different projection matrix; there is no squashing or stretching of the image involved", sokan lag-al, hangropogással és fagyásokkal küzködnek (még mindig az X-Box változatról van szó).
Én megúsztam komolyabb probléma nélkül, bár a nagy hype sokakhoz hasonlóan nekem is felfokozták az elvárásaimat, ehhez képest pici csalódást okoztak a néhol ergya textúrák, a béna rag-doll, az "érdekes" fizika és az élsimítás hiánya (egyesek kis trükközéssel és dx8-as kártyával elő tudták csalni). A SecuRom újabb érdekes kérdés, bár ezért a 2K a felelős (a demó miért rakja fel?).
Nálam Audigy 2 ZS-el az EAX egyáltalán nem működik, csak recseg és ropog a hang. X-Fi tulajok ugyanilyen problémákkal küzdenek, a dolog iróniája, hogy a Bioshock ajánlott hardvere az utóbb említett kártya, ajánlott rendszere meg a Vista, ami ugye - Alchemy ide vagy oda - a Bioshock-ban nem csinál rendes EAX-ot (a fórumozók szerint).
De azt hiszem, az mindannyiunknak kellemetlen volna, ha egy egyébként értékes játék ergya technikai problémákon csúszna el...
Ez a rootkites dolog viszont jobban aggaszt,sztetek ezzel mit lehetne kezdeni?Mert nagyon kíváncsi vagyok a játékra,és ki szeretném majd próbálni.
időbe de amúgy mindent összevetve jobb a BioShock!!!
szóval nem sok az a 6 giga
Úgy kezdödi h : some where we are see...
köszike a segítséget
Ami pedig a PC haldoklós Vistás, DX-es hablatyot illeti: srácok, még mindig többet írtok, mint olvastok...
Sajna...
Szerintem inkább az van ,hogy amíg nem volt benne ekkora üzlet addig sokkal humánusabb volt az ipar.
Elnézést kérek
Csak erre a játékra vágyok már január óta szóval kissé felháborodtam
Amúgy a demó nekem is "rezenés2 nékül futott. Szóval remélem a teljessel se lesz gond...