A Legendary Pictures vezérigazgatója, Thomas Tull, és K-DOC tévétársaság tulajdonosa, Bert Ellis 2007 márciusában közösen megalapították a Brash Entertainmentet, azzal a feltett céllal, hogy ismert vagy kevésbé ismert filmek játékadaptációit készítsék el. Azonban a szó szerint szegény (majd meglátjátok miért) céget mostanában az ág is húzza, hiszen októberben számos vezetővel együtt Thomas Tull is távozott a pozíciójából, majd pár napja közölte a cég, hogy 20 alkalmazottuktól megválnak, valamint, hogy tárgyalásokba kezdtek különböző stúdiókkal a filmes licencek továbbadását illetően. Tovább tetézi a bajt, hogy a megmaradt programozóknak nem tudnak fizetést adni, és a tavaly kapott 400 milliós tőkeinjekcióból is csak nagyon keveset kaptak kézhez, azaz a stúdió pénz nélkül maradt. Hogy talpra álljanak, bejelentették: új támogatókat keresnek, vagy valakit, aki felvásárolná őket, és hogy csak a Six Flags Fun Park, és a Saw játékok fejlesztését folytatják.
A stúdió eddig három játékkal készült el, a Jumperrel, a Space Chimpsszel, és az Alvin and the Chipmunksszal, amik mind az azonos című filmek adaptációi, de sajnos egyik sem teljesített valami fényesen, sem a boltokban, sem a kritikusok kezei közt, így ezek szereplése is hozzájárult a mostani helyzet kialakulásához.
Mint láthatjuk, a Brash Entertainment nagy bajban van, és a források szerint már be is zárták a kapuikat, ezzel pedig számos játék elkészülte került veszélybe, köztük a már említett Fűrész adaptáció is, de különösen fájó pont, hogy talán sosem lesz játékváltozat a 300 című filmből, habár elnézve, milyen silányak a Brash eddigi játékai, ez talán nem is baj...
A stúdió eddig három játékkal készült el, a Jumperrel, a Space Chimpsszel, és az Alvin and the Chipmunksszal, amik mind az azonos című filmek adaptációi, de sajnos egyik sem teljesített valami fényesen, sem a boltokban, sem a kritikusok kezei közt, így ezek szereplése is hozzájárult a mostani helyzet kialakulásához.
Mint láthatjuk, a Brash Entertainment nagy bajban van, és a források szerint már be is zárták a kapuikat, ezzel pedig számos játék elkészülte került veszélybe, köztük a már említett Fűrész adaptáció is, de különösen fájó pont, hogy talán sosem lesz játékváltozat a 300 című filmből, habár elnézve, milyen silányak a Brash eddigi játékai, ez talán nem is baj...
de én egy játékukat se ismerem!
egyébként még anno mikor láttam a 300-at arra gondoltam, hogy mien coolos játékot lehetne belőle csinálni. csak a stílust, és a hangulatot kell eltalálni, a műfaj adott lenne (hack'n slash )