Az Epic "Integrated Partner Program" elnevezésű projektjének
részeként a Kynapse integrálható az Unreal Engine 3-ba is; ez, és ama
tulajdonsága, hogy könnyen testre szabható, megnyitotta az utat a következő generációs
játékok felé is. Pár cím a portfolióból mindennek igazolására: Alone in the
Dark (az új, konzolos rész), Battelfield 2: Modern Combat, Black, CrackDown, Dungeons
& Dragons Online, Fable 2, Sacred 2, The Lord of the Rings Online: Shadows
of Angmar. Ma egy újabb névvel bővült a tekintélyt parancsoló lista: a Bethesda
megvásárolta a licencet a készülő Rogue Warrior számára, melyről a legutóbbi
Play! magazinban írtunk, bár PC-re is érkezik majd. A fejlesztő Zombie Studios
nagy örömmel vette birtokba a technológiát, mint elmondták, az Unreal Editorban
közvetlenül generálható a Kynapse hierarchikus adatfolyama, és ez, valamint a
transzparens útkeresés és az alacsonyrendű MI jól aládolgozik a már kiépített
magasszintű intelligenciának. Utóbbiakat nem kell érteni, csak örülni neki, ha
a játékban az ellenség és csapattársaink megfelelő módon használják majd ki a
tereptárgyakat, és okosan reagálnak a szituációkra...
Béreljen intelligenciát kommandósának!
Jó pár okos programról írtam már, és azt is kifejtettem, akinek van egy jó ötlete, és azt megfelelően ki tudja dolgozni, jó eséllyel eladhatja a játékiparba, hiszen a kiadók szűk határidői miatt a fejlesztők örülnek, ha egy-egy játékösszetevővel nem nekik kell bíbelődniük...
Ilyen okosság a fizikáról gondoskodó Havok, a növényzetet
előállító SpeedTree, az útkeresést könnyítő PathEngine, a karakteranimációs
EMotion FX, a „multispecialista” DemonWare, melyekről mind írtunk korábban. Mai
versenyzőnk a francia Kynogon (alapítója Pierre Pontevia és Jacques Gaubil),
mely a piacon eltöltött hat év alatt a mesterséges intelligencia megoldás
élharcosa lett. A Kynapse nevű technológia egy valóban döbbenetes kódsor, mely
képes a 3D-s terep topológiájának valós idejű, dinamikus kiértékelésére és
feldolgozására, magyarán a játékban az általa vezérelt NPC-k a realitáshoz közeli
mozgással, viselkedéssel „lakják be” a teret.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Rogue Warrior megjelenés:
2009. október 22.
Rogue Warrior gépigény:
még nem ismert
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.