A Blacklight című csapatalapú taktikai FPS készültéről eléggé érdekes módon szereztünk tudomást, ugyanis hasonlóan a Dante’s Infernóhoz, erről is a The Cut Scene című filmes blog értesített minket, annak a hírnek az apropóján, hogy a Zombie Studios fejlesztőcsapata megegyezett a Fox Atomic gárdájával az új játékuk megfilmesítéséről, ráadásul egy képregénysorozatot is kibuliztak.
A projekt sztoriját az a Jason Dean Hall vetette papírra, aki idén került reflektorfénybe, a Spread című könyvét megvásárolta a Summit, és egy remek kis mozit forgatott belőle Aston Kutcher és Anne Heche főszereplésével, így remélhetőleg a történetre nem lesz panasz, mely egyébként picit az „Apokalipszis most”-ra hajaz: 2034-ben, Balik képzeletbeli városában egy kommandós osztagot azzal bíznak meg, hogy vadásszanak le egy áruló CIA-s tábornokot. A játék nagy újítása, hogy egy gombnyomásra megváltoztathatjuk, kit irányítunk négy fős csapatunkban, ám minden más tekintetben egy hagyományos sci-fit kell elképzelnünk, futurisztikus fegyverekkel és szétbombázott városokkal, mindezt az Unreal 3 platformra építve.
A Foxnál abban bíznak, egy sikeres franchise alapjait fektették le, a Zombie pedig a 60 fős alkotói gárdáját további 30-40 emberrel növelné a projekt készre formálására, ami tehát még nagyon kezdeti állapotban van, ám a tervek szerint egy-két éven belül mind a film, mind a képregény elkészül, remélhetőleg a játékkal együtt.
A projekt sztoriját az a Jason Dean Hall vetette papírra, aki idén került reflektorfénybe, a Spread című könyvét megvásárolta a Summit, és egy remek kis mozit forgatott belőle Aston Kutcher és Anne Heche főszereplésével, így remélhetőleg a történetre nem lesz panasz, mely egyébként picit az „Apokalipszis most”-ra hajaz: 2034-ben, Balik képzeletbeli városában egy kommandós osztagot azzal bíznak meg, hogy vadásszanak le egy áruló CIA-s tábornokot. A játék nagy újítása, hogy egy gombnyomásra megváltoztathatjuk, kit irányítunk négy fős csapatunkban, ám minden más tekintetben egy hagyományos sci-fit kell elképzelnünk, futurisztikus fegyverekkel és szétbombázott városokkal, mindezt az Unreal 3 platformra építve.
A Foxnál abban bíznak, egy sikeres franchise alapjait fektették le, a Zombie pedig a 60 fős alkotói gárdáját további 30-40 emberrel növelné a projekt készre formálására, ami tehát még nagyon kezdeti állapotban van, ám a tervek szerint egy-két éven belül mind a film, mind a képregény elkészül, remélhetőleg a játékkal együtt.