- 2018-ra csúszik a BattleTech megjelenése
- A késés a minőség érdekében történik, állítja a fejlesztő
A Harebrained Schemes a Shadowrun Returns és a Necropolis után egy igen sikeres Kickstarterrel megtámogatott (a kért 250 ezer dollár helyett összesen 3.5 milliót szedtek össze) Mechwarrior-játékkal, a BattleTech-el készül, melyet már láthattunk az E3 során is. Az eredeti tervek szerint idén, a nyári szezonban kellett volna megjelennie, de ez nem történik meg – de ennek nem az éppen aktuális pereskedés az oka.
“A fejlesztés alatt a rajongóink egyértelműen azt mondták: 'ne siettessétek, csak legyen nagyszerű', és mi megfogadjuk a tanácsukat” - mondta Jordan Wisman, a FASA Corporation alapítója, a Battletech univerzum megalkotója, aki mellesleg a játékot fejlesztő stúdió vezetője is. A kiadó Paradox Interactive ugyanezen a véleményen van, és biztosította a rajongókat, hogy teljesen megbízik a Harebrained Schemes munkájában.
Azért akad egy jó hírünk is: a játék bétája még a héten egy méretes frissítést kap, melyben kicsit kipofozzák az MI-t, a felhasználói felületet, és a játékegyensúlyt. Az ezt követő frissítés pedig új játékmódokat hoz majd magával.
De miért Mechwarrior soin-off?????????