A hivatalos Battlefield blogon a svéd fejlesztők végre részletekbe menően beszéltek arról, hogy pontosan hány és milyen multiplayer aréna fog helyet kapni a teljes játékban. A pályák tervezése már a fejlesztés elején megkezdődött, majd közeledve a finishez, figyelembe véve a játékmenet szempontjából fontos tényezőket és a művészeti osztály elképzeléseit, a csapat kiválasztotta azokat az alkotásokat, melyek szerintük a legjobban sikerültek. Ezt a kilencet nevezték meg:
Érdemes még tudni, hogy a Battlefield 3 is használni fogja az Online Pass rendszert, tehát ha használtan vettük meg a játékot, és szeretnénk az online csatákban részt venni, be kell szereznünk egy tízdolláros kódot. Természetesen, akik újonnan veszik meg a játékot, azoknak nem kell ezzel törődniük, hiszen a lemez mellé megkapják a csodakódot.
Damavand Peak
A csata egy bánya területén és a fölötte mintegy 500 méterrel meghúzódó hegygerincen zajlik. Ez a pálya tartalmazza a sorozat történetében a legnagyobb szintkülönbséget, így jó hasznát vesszük majd a légi járműveknek, de gyalogszerrel is lehet érvényesülni, hiszen a hegyben alagutak egész rendszere található.Tehran Highway
Teheránban legfőképpen a gyalogsági harc dominál a város szűk utcáinak köszönhetően, de bizonyos szakaszokon itt is lehetőségünk van kisebb járműveket használni. A pálya egy nyitott területtel kezdődik, s ahogy haladunk befelé, egyre szűkösebb lesz az út, ezzel taktikaváltásra kényszerítve a játékosokat.Operation Métro
A játék multiplayer bétatesztelésében megismert pálya a francia fővárosban kapott helyet, ahol egy gyönyörű parkban kezdve a sötét metróállomás felé haladva kell győzelemre vezetnünk a csapatunkat. Járművek nincsenek.Operation Firestorm
A Battlefield-széria eddigi legnagyobb pályája, mely háromszor akkora, mint a Bad Company 2 behemótja, az Atacama Desert. Értelemszerűen itt a járművek dominálnak, s szinte mindegyik fajtát használatba vehetjük, de hogy ne érezzük magunkat olyan biztonságban, a területen található néhány remek búvóhely, ahonnan nem csak megjelölni lehet az érkező támadókat, de ki is lehet lőni őket.Kharg Island
Az iráni határtól nem messze található pálya szintén a járműves harcnak kedvez, sőt itt már csónakokat is bevethetünk. Rush módban a támadóknak előbb a partot kell bevenniük, majd befelé haladva folyamatosan visszaszorítani a védőket, s végül elfoglalni a célpontot.Noshahr Canals
A játék második vizes pályája. Az ipari telepen helyet kapott arénában a csónakok mellett szárazföldi járműveket is használhatunk, de gyalogosan is hatékonyak tudunk lenni.Seine Crossing
Párizs belvárosában folyik a harc, s habár van lehetőség néhány kisebb harckocsi vezetésére, itt a gyalogság dominál, egyrészt a szűk utcák miatt, másrészt pedig azért, mert a pálya fő helyszíne egy banképület.Caspian Border
A játék talán legszebb pályája, ahol hasonlóan az Operation Firestormhoz, szintén a járművek élveznek elsőbbséget, azok közül is a vadászgépek, de persze mint mindig, a földön is lehet érvényesülni.Grand Bazaar
Járműves segítség nélkül Teherán belvárosában találjuk magunkat. Ezen a szimmetrikus, szűk kialakítású pályán a gyalogság a király, s a DICE véleménye szerint az dönt jól, aki sörétes puskával lép a csatatérre.Érdemes még tudni, hogy a Battlefield 3 is használni fogja az Online Pass rendszert, tehát ha használtan vettük meg a játékot, és szeretnénk az online csatákban részt venni, be kell szereznünk egy tízdolláros kódot. Természetesen, akik újonnan veszik meg a játékot, azoknak nem kell ezzel törődniük, hiszen a lemez mellé megkapják a csodakódot.
Amíg vannak krémesek, békesség nem lesz.
...
Lelketlen single... Oh basszus. Valaki felvilágosítana, hogy az milyen?
Ezt te se gondolhattad komolyan!...................te
Nem az a szánalmas hogy nem tudják, hogy a CoD-ban van rombolható környezet, hanem ha szerinted néhány betörhető ablak és robbanó autó/hordó már annak számít. Mert 2011-ben ez nem rombolható környezet, hanem elpusztítható tereptárgyak, és abból is minimális. Ha már realitás: te hoztad fel a kést. A CoD-os kés egy vicc, suhint egyet maga előtt a csávó, ha toroknál van, tényleg ölne (reális lenne), de ha fekszem és megkéselem az elém berohanó bokáját egy csizmán keresztül, és meghal, hadd ne nevezzem realitásnak. BF-ben legalább rendes animáció van hozzá. Fegyverek szvsz csak HC-ban sebeznek a realitáshoz közel, BF-ben egy picit jobb, de most komolyan: Ki hitte azt h a BF megahiperszuperreális lesz? Ha realitást akarok, Red Orchestrázom.
De egy retardált vagy te... Csak a feszültséget csinálod és a gép előtt vered a farkadat a Codra...ennyi vagy röviden.
A rombolható környezet meg nem kell a játékba, mert anélkül is szórakoztató.
A cod sosem akart a valóságra hasonlítani. Hiába probálod ezt most bizonyitani!
@kremes_tabornok: Neked már többen is elmondták hogy mennyi hülyeséget beszélsz, de te csak folytatod tovább és tovább.. Szerinted valaki is kiváncsi a sok hülyeségedre?
Robe: Igen tudom, hogy 6 óra lesz a Single, ha elolvastad volna a hivatalos oldalon láthatnád, hogy a DICE 6 órás "kőkemény" kampányt ígér..., már 20-szor írom le, ha nekem nem hiszel menj fel a BF3 oldalára és ott olvasgass, már, ha van angol tudás, persze.Story-ját meg felesleges volna tudnom, mert vagy nem lesz, vagy egy lelketlen -t kapunk, mert 6 órába faxa story-t préselni igencsak nehéz, nem véletlenül nyilatkozta a DICE, hogy ezt ne story-nak hívjuk, ez inkább single rész vagy kampány. - Ezt is megtalálod a hivatalos oldalon.Az, hogy a béta augusztusi, ki nem -ja le?Egyszerűen volt!Egyébként a youtube tele van gameplay vidikel néz meg egy párat, és figyeld azokat a hibákat, amiket leírtam.Lépten nyomon belebotlasz majd ilyen hibákba.
Simba: Ezt most nem azért mondom, mert az MW3-at védem, hanem azért, mert mikor kezdődött a BF3 láz az emberek körébe..., a DICE az nyilatkozta, hogy ez lesz mindenidők legrealisztikusabb FPS-e..., ennek ellenére folyamatosan jöttek az erre cáfoló hírek.Kezdjük egyből a nem ölhetünk civileket, aztán persze az épületek rombolása, amely áthágja a fizika összes szabályát...STB., magyarán itt a realitásod DICE
Én is elismerem vannak hibái igen. De kicsit szánalmas a próbálkozásod az iránt, hogy bebizonyítsd a MW3 lesz a jobb. Csak magadat égeted, bár ez egy nick név mögé bújva nem annyira gáz manapság.
Bár neked felesleges magyarázni.
Sorold fel légy szíves miket tartasz hibáknak. Ne a bétából indulj ki azt nem hiába nevezik bétának.
Természetes hogy van különbség egy konzolos és PC-s verzió között grafikában. Most nem állok neki ecsetelni miért maradjunk annyiban egy PC-ben több van ma már.
Milyen Unreal-ról beszélsz? Ember ennek köze nincs ahhoz én régen nagy UT-s voltam hihetsz nekem életedben nem játszottál még UT-val az látszik.
Ja hogy talán az nem tetszik hogy hamar kinyiffansz ez ilyen jobb mint ha lábon lőnek háromszor COD-ban aztán véged. Vagy egy egész tárat beleeresztek 3 méterről azt akkor talán meghal az ellen.
Milyen fizika nulláról beszélsz? Tény hogy nem egy physx, de azért igen is valami. És ez a lényeg ami sokat hozzá tesz a játékélményhez. Ezt hol kapod meg egy COD-ban? Egyébként is lenyúltad a szövegem.
Most azon vagy kiakadva hogy nem úgy dől össze egy épület mint a valóságban. Hát kérlek komoly probléma az igaz, de itt a hangsúly azon van hogy legalább összedől. Ja COD-ban max előre szkriptelve van ilyen.
Na mind egy már milliószor meg lett cáfolva az a sok hülyeség amit itt összehordsz, de csak ismételni tudod magad. Komolyan sajnállak.