Azt még az EA sem szeretné, hogy egy hárompályás, háromkasztos, lebutított technikai demonstrációért fizessünk — ezért nagyvonalúan elhintették, hogy pályából nem három, de rögtön NÉGY is lehet a játékhoz, ez utóbbi azonban már csak és kizárólag a közösségen múlik. Mielőtt bárki újdonságot várna, az nem lesz: 64, illetve 128 fős szerverek helyett maximum 24 játékos, változatos kasztok helyett 3 darab univerzális szörnyszülött, a pályák pedig mind és mind már ismerősek lehetnek a 2001-es BF 1942-ből.
Bár a projekt eredetileg egy, a Battlefield: Bad Company motorjának erejét demonstráló kis apróság lett volna PC-re, azóta már konzolokra is bejelentették, sőt, hat hónappal előbb debütál Xboxra és PS-re. Ráadásul ahhoz, hogy a körülbelül 15 dollárunkért megkapjuk a negyedik pályát is (a BF '42-höz egy patchben debütált Coral Seat), minden platformon 43 millió halottra lesz szükség; amint a közösség ennyiszer végzi ki egymást, elérhetővé, játszhatóvá válik az új terep. Aki esetleg lemaradt volna: a Coral Sea lényegében egy kis szigetek között játszódó tengeri csata, amelyet főképp az anyahajókról felszálló repülőgépekkel vívnak.
Bár a projekt eredetileg egy, a Battlefield: Bad Company motorjának erejét demonstráló kis apróság lett volna PC-re, azóta már konzolokra is bejelentették, sőt, hat hónappal előbb debütál Xboxra és PS-re. Ráadásul ahhoz, hogy a körülbelül 15 dollárunkért megkapjuk a negyedik pályát is (a BF '42-höz egy patchben debütált Coral Seat), minden platformon 43 millió halottra lesz szükség; amint a közösség ennyiszer végzi ki egymást, elérhetővé, játszhatóvá válik az új terep. Aki esetleg lemaradt volna: a Coral Sea lényegében egy kis szigetek között játszódó tengeri csata, amelyet főképp az anyahajókról felszálló repülőgépekkel vívnak.