Sajnos a Batman: Arkham Asylum PC-s megjelenését tegnap elhalasztották szeptember 15-re, ám ez nem befolyásolja a demó megjelenését, ami a fejlesztők ígéretéhez híven ma mindhárom platformra meg is érkezett a maga tiszteletreméltó 2,03 GB-os méretével.
A testes csomagban végre közelebbről is megismerkedhetünk a maszkos bűnüldözővel, valamint megcsodálhatjuk a PhysX által csúcsra járatott fizikát, és ha van megfelelő felszerelésünk, a Rocksteady Studios munkáját 3D-ben is élvezhetjük, de mind közül a legfontosabb, hogy kideríthetjük, a játék valóban megérdemli-e az eddigi 90 százalékos értékeléseit, vagy csak az Eidos manipulálása miatt teljesít ilyen jól.
A demó rövid, de olyan élvezetes, hogy helyből ötször játszottam végig. Az Arkham Asylum ígéretes játéknak bizonyult korábban is, de a mostani játszható előzetes tovább növelte a várakozásunkat. Lehet, hogy végre egy zseniális képregényjátékot kapunk...?"
A testes csomagban végre közelebbről is megismerkedhetünk a maszkos bűnüldözővel, valamint megcsodálhatjuk a PhysX által csúcsra járatott fizikát, és ha van megfelelő felszerelésünk, a Rocksteady Studios munkáját 3D-ben is élvezhetjük, de mind közül a legfontosabb, hogy kideríthetjük, a játék valóban megérdemli-e az eddigi 90 százalékos értékeléseit, vagy csak az Eidos manipulálása miatt teljesít ilyen jól.
Batman: Arkham Asylum demó
Bate már túl van a demó többszöri végigjátszásán, lássuk, ő mit gondol róla!
"Az első ami feltűnik, az a külcsín. Az Arkham Asylum egészen elképesztően jól néz ki, legyen szó akár a karaktermodellekről, akár a környezetről — arról nem is beszélve, hogy az egészből süt a komor hangulat, és érződik a nyomasztó elmegyógyintézeti atmoszféra. Ha ez nem lenne elég, akkor ott vannak a hangok és a zenék, a szinkron elsőrangú, a hanghatások ütnek és a háttérben hallható dallamok is briliánsak. A tálalás tehát elsőrangú, és a játékmenetre sem lehet panasz. Persze nem vagyunk amatőrök, nem ítélünk a demó alapján, de amit kapunk, az a teljes verziót illetően is bizakodásra ad okot. A nyomozásból ugyan még nem sokat látunk, de az akció egészen fantasztikus: látványos kombók, frankó mozdulatok, lassítással — ahogy azt kell. De a játék nem csak erről szól, ez nem egy verekedős móka, a demonstráció legjobb része, mikor fegyveres csatlósokat kell levadásznunk egy hatalmas teremben. Megbújunk a magasban, várjuk a megfelelő pillanatot, aztán döntünk: vagy kiütjük a komát bataranggal, vagy felhúzzuk a magasba és felkötjük, vagy a nyakába ugrunk, vagy mögéje osonunk és leterítjük. A változatosság gyönyörködtet, és még arra is figyelnünk kell, hogy a többiek ne vegyenek észre minket. Az MI ugyanis nem ostoba, és mi sem vagyunk egy Superman: ha ketten lőni kezdenek ránk, akkor a kalandnak vége...A demó rövid, de olyan élvezetes, hogy helyből ötször játszottam végig. Az Arkham Asylum ígéretes játéknak bizonyult korábban is, de a mostani játszható előzetes tovább növelte a várakozásunkat. Lehet, hogy végre egy zseniális képregényjátékot kapunk...?"
És iverson2, tényleg nem ciki.
Majd kipróbálom én is, hogy milyen lett. Ahogy olvasom, itt sokan elélveztek a gyönyörtől, így nem lehet rossz, és ez megnyugtató
Nem tudtam
köszönjük rocksteady
A Detective mode meg igazi ínyencség, nem valami kétszínű hőlátás vagy ilyesmi, hanem egy jól kidolgozott Batman-től elvárt látórendszer. A demó végén lévő trailer is igazán epic volt. Egyenesen a hideg rázott Örömmel jelentem ki, az én szememben eddig ez a legjobb adaptáció, ami eddig elkészült. Ehhez képes a Wolverine játék is csak egy nulla...
És néha az a zenei aláfestés, nah az, az hozta meg az igazi Batman-feelinget. Gratulálok a fejlesztőknek, reméljük a teljes játék is épp ilyen jó lesz, mint ez a demó!
De pl: a papírlapoknak lesz fizikájuk amik a folyosókon vannak. Ahogy elrohanok mellettük ellibbenek mellettem, vagy amikor az egyik ellenfelet a földre dobbon, elfújja maga mellől. Tök jól néz ki, de sajnos ha meglesz a játék ki kell hogy kapcsoljam, mivel az ati kártyám nem barátkozik vele.
Már a trailerek alapján sejteni lehetett , hogy ez nem egy újabb gagyi képregény feldolgozás (hál' istennek nem is csak a filmekből merít) lesz, de ilyen minőségre azért nem számítottam. A leginkább azt fogott meg, hogy milyen sok lehetőség van benne, tényleg nagyon sokféleképpen meg lehet lepni az ellenfeleket. Azt meg kifejezetten jó döntésnek tartom, hogy nem lehet rambóként végigrohanni a pályán, itt tényleg taktikáznod kell, ha életben akarsz maradni. Meg az is tetszik, hogy milyen sok információt tudhatunk meg a szereplőkről (hangfelvételek, biography, képek stb.) A szinkronhangok nagyon illenek a karakterhez szerintem, a játék kinézetébe sem tudnék belekötni igazán (legalábbis a PS3-as változat alapján, de gondom pc-n és boxon is ugyanúgy néz ki). A demó hosszával nekem nem volt különösebb gondom, főképp úgy, hogy ezt tényleg érdemes többször is végigtolni.
Ha tényleg ilyen minőségi lesz a végső változat is, akkor azt hiszem ez a játék egy újabb (bár nem hiszem, hogy túl sok lenne xD) mércét állít fel a többi fejlesztő stúdió előtt, végre itt lesz egy adaptáció ami megmutatja, hogy hogyan is kell minőségi játékot csinálni a képregények és a filmek alapján.