Az isztambuli triumvirátusnak, mely magát Zoetrope Interactive névre keresztelte, ez az első játéka, melyhez rögtön egy saját motort is fabrikáltak. Nos, hogy megelőlegezzem az elkövetkezőket: elég kellemes kezdést sikerült összehozniuk. Nem ígértek lélegzetelállító grafikát és soha nem látott játékmenetet, csak félelmet, borzongást, bizonytalanságot, egy kiadós pszichológiai thrillert, kalandjáték köntösben, H.P. Lovecraft szellemében. A ma kiadott, hamarosan a PGO szerveről is letölthető, bő 150 megás sajnos ennek megfelelően elég rövid demonstráció mindezt igazolni látszik.
Az alapfelütés akár sablonos is lehetne, hiszen egy öreg, mindenféle titkos járatokat, csapóajtókat, üregeket rejtő öreg házban találjuk magunkat, melynek gazdája különös, külhoni útra ment, ősi, borzalmas isteneknek áldozó primitív törzseket felkutatni. Kihalt otthonának sötét zugai, nyikorgó padlója, lépcsői és ajtói, a pislákoló lámpafény által a falakra rémített árnyak jelentik a díszletet nyomozásunkhoz, melynek során elménk nemcsak a hagyományos, kalandjátékokban szokásos módon lesz próbára téve. A hangulatra a 7th Guest / 11th Hour, a Scrathes, illetve szomszéd műfajból a Clive Barkers Undying hozható fel példának, ami azt hiszem, elég jó ajánlólevél. Ráadásul a Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth is múzsaként szerepelhet, ugyanis ottani hősünkhöz hasonlóan e játék fő karakterére is néha rájön a paranoia, és elkezd lihegni, ide-oda kapkodja a fejét, hallucinál, és mindezt a srácok igen jól oldották meg. A zeneszerzőt és hangtervezőt külön dicséret illeti, a muzsika és a zörejek tökéletesen járulnak hozzá az élmény kiteljesedéséhez (bár ebbe besegített a redőnyömet szaggató szél is...). A grafika belső nézetű, kötöttpályás (arra mész, amerre a játék engedi, viszont szabadon körbenézhetsz, panorámaszerűen) címről van szó - meglepően kellemes, mindenféle speciális hatásokkal (dinamikus fények, árnyékok és társaik), de bőven elég neki egy egygigás proci, negyed/fél giga RAM, és egy 128k-s, DX9-es videokártya.
Mint említettem, a demó igen kurta, viszont a végén garantáltan kiengeded a barnamackót, amit csak megkoronáz a felirat: érkezik 2007. halloweenjén... A végleges cuccban egyébként három játékmódot találunk majd, mely a segítségek terén jelent különbséget (minél magasabb szinten játszol, annál jobban magadra leszel utalva), ebben az anyagban normál módban tevékenykedhetünk. Aki elég bátor és bírja idegekkel (a dobozképen látható korhatár-besorolást kéretik minimum egy tízessel megtoldani, azt hiszem, ez még nem a végleges verzió...), ugorjon rá a letöltésre, az éjszaka pont alkalmasnak látszik egy kiadós borzongásra...
Az alapfelütés akár sablonos is lehetne, hiszen egy öreg, mindenféle titkos járatokat, csapóajtókat, üregeket rejtő öreg házban találjuk magunkat, melynek gazdája különös, külhoni útra ment, ősi, borzalmas isteneknek áldozó primitív törzseket felkutatni. Kihalt otthonának sötét zugai, nyikorgó padlója, lépcsői és ajtói, a pislákoló lámpafény által a falakra rémített árnyak jelentik a díszletet nyomozásunkhoz, melynek során elménk nemcsak a hagyományos, kalandjátékokban szokásos módon lesz próbára téve. A hangulatra a 7th Guest / 11th Hour, a Scrathes, illetve szomszéd műfajból a Clive Barkers Undying hozható fel példának, ami azt hiszem, elég jó ajánlólevél. Ráadásul a Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth is múzsaként szerepelhet, ugyanis ottani hősünkhöz hasonlóan e játék fő karakterére is néha rájön a paranoia, és elkezd lihegni, ide-oda kapkodja a fejét, hallucinál, és mindezt a srácok igen jól oldották meg. A zeneszerzőt és hangtervezőt külön dicséret illeti, a muzsika és a zörejek tökéletesen járulnak hozzá az élmény kiteljesedéséhez (bár ebbe besegített a redőnyömet szaggató szél is...). A grafika belső nézetű, kötöttpályás (arra mész, amerre a játék engedi, viszont szabadon körbenézhetsz, panorámaszerűen) címről van szó - meglepően kellemes, mindenféle speciális hatásokkal (dinamikus fények, árnyékok és társaik), de bőven elég neki egy egygigás proci, negyed/fél giga RAM, és egy 128k-s, DX9-es videokártya.
Mint említettem, a demó igen kurta, viszont a végén garantáltan kiengeded a barnamackót, amit csak megkoronáz a felirat: érkezik 2007. halloweenjén... A végleges cuccban egyébként három játékmódot találunk majd, mely a segítségek terén jelent különbséget (minél magasabb szinten játszol, annál jobban magadra leszel utalva), ebben az anyagban normál módban tevékenykedhetünk. Aki elég bátor és bírja idegekkel (a dobozképen látható korhatár-besorolást kéretik minimum egy tízessel megtoldani, azt hiszem, ez még nem a végleges verzió...), ugorjon rá a letöltésre, az éjszaka pont alkalmasnak látszik egy kiadós borzongásra...
``As police detective Howard E. Loreid, players are tasked to solve the murder of Clark Field, a wealthy man involved in the occult. At the top of your list of suspects is Loath Nolder, a highly respected private investigator who mysteriously abandoned his last case for reasons unknown. Rumor had it that he ventured to several exotic places around the world. It remains a great mystery as to why Loath Nolder disappeared so suddenly, resurfacing five years later and resuming his investigations just as abruptly as he had left them. Why does this venerated P.I. now sit on the other side of the law?
This seemingly routine investigation takes a dramatic twist as strange and terrifying happenings begin to plague your psyche. You experience lucid horrifying dreams and are tormented by paranormal happenings. Why do days pass instead of hours when you sleep? What's real and what's not? As you pursue fugitive murder suspect Loath Nolder, you must face dire truths hidden deep within a haunting darkness and the recesses of your mind.
Built-in Hint System with 3 Difficulty Levels Players can choose to play in Standard, Detective, or Senior Detective modes.
Unique Inventory System Utilizing the 'thinking screen' allows players to collect and examine items, and thoughts. Clues can also be researched, combined or used.
Dynamic Puzzles and Features Traditional adventure game puzzles are complimented by deciphering dreams and underlining excerpts in documents to garner critical clues.
Enhanced Gameplay Experience The proprietary game engine enables compelling special effects and stunning visuals in a panoramic first person game environment.
Eerie Gameplay Atmosphere An immersive experience is created by a fascinating story, chilling real-time cut scenes, and haunting music. ``
Game Category-MUST HAVE!!!!
gyk: "a dobozképen látható korhatár-besorolást kéretik minimum egy tízessel megtoldani, azt hiszem, ez még nem a végleges verzió..."