A Hitman: Absolution fejlesztéséért felelős Tore Blystad a VG247-nek adott interjút, melyben kitért a játék várható fogadtatására is. Tore szerint esélyes, hogy megosztja majd a rajongókat az új rész, mindazonáltal nem szándékoznak elkötelezni magukat a fanok követelései iránt.
"Mindig vannak az irodában, akik figyelnek [az internetes reakciókra], különösen a Hitman fórumokat böngésszük gyakran. Tudni szeretnénk, hogy mit gondolnak [a rajongók], hisz olyan játékot akarunk készíteni, amit szeretnek az emberek is, nem csak mi. Szóval figyelünk rájuk, de nem kötelezzük el magunkat értük, mert annyiféle rajongói réteg és vágy van, hogy csak egyre odafigyelni nem is lehetséges. Például sokan írják, hogy »legyen nehezebb, mint az előző Hitmanek«. Nos, ezzel a hozzáállással igen nehezen jutnánk előbbre."
Tore kifejtette továbbá, hogy a korábbi Hitmanek szabadságfaktora nem volt több illúziónál, hisz ha láttunk magunk előtt tíz ajtót és úgy döntöttünk, hogy bemegyünk az elsőn, majd amikor meghaltunk, rögtön megpróbáltuk a második ajtót anélkül, hogy tudnánk, mit is akarunk kezdeni magunkkal. Ez a fajta "próba szerencse" játéktervezés pedig nem valódi választás -- a Hitman: Absolution nagy szabadságot ad majd a kezünkbe és érezni fogjuk, hogy tétje van a döntéseinknek. Tore mindenesetre biztos benne, hogy a játék megosztja majd a rajongókat. Meglátjuk.
"Mindig vannak az irodában, akik figyelnek [az internetes reakciókra], különösen a Hitman fórumokat böngésszük gyakran. Tudni szeretnénk, hogy mit gondolnak [a rajongók], hisz olyan játékot akarunk készíteni, amit szeretnek az emberek is, nem csak mi. Szóval figyelünk rájuk, de nem kötelezzük el magunkat értük, mert annyiféle rajongói réteg és vágy van, hogy csak egyre odafigyelni nem is lehetséges. Például sokan írják, hogy »legyen nehezebb, mint az előző Hitmanek«. Nos, ezzel a hozzáállással igen nehezen jutnánk előbbre."
Tore kifejtette továbbá, hogy a korábbi Hitmanek szabadságfaktora nem volt több illúziónál, hisz ha láttunk magunk előtt tíz ajtót és úgy döntöttünk, hogy bemegyünk az elsőn, majd amikor meghaltunk, rögtön megpróbáltuk a második ajtót anélkül, hogy tudnánk, mit is akarunk kezdeni magunkkal. Ez a fajta "próba szerencse" játéktervezés pedig nem valódi választás -- a Hitman: Absolution nagy szabadságot ad majd a kezünkbe és érezni fogjuk, hogy tétje van a döntéseinknek. Tore mindenesetre biztos benne, hogy a játék megosztja majd a rajongókat. Meglátjuk.
Már megbocsáss, de ha jól játszod ezeket a játékokat, igenis kell, hogy legyen eszed. Meg kell tanulnod a pályák felépítését, hasznos tagja kell legyél egy csapatnak, át kell látnod a különböző feladatok sorrendjét az optimális teljesítmény elérése érdekében, és így tovább. Ha tényleg agyalós játékokat akarsz, akkor pedig ne Hitmannel játssz, mert ahhoz sem kell nyolc diploma, hanem inkább ülj le egy régi LucasArts vagy Sierra kalandjáték elé és csináld végig walkthrough nélkül.
Nekem csak annyi bajom volt a szériával eddig, hogy hiába csináltuk SA-ra a pályát, nem volt sok értelme. Kaptunk valami fegyót és szevasz. 4. részben volt az a hírhedtségi rendszer, az eleinte jó ötlet volt, csak túl könnyen le lehetett fizetni az illetékeseket.
És hiába lopakodtál a pályákon, hogy a lehető legészrevétlenebb legyél, az utolsó pálya úgy is arról szól, hogy ledarálj mindenkit, aki az utadba kerül (talán a 3 a kivétel).
így van csak éppen türelem kell,én a Blood Money-ba a kaszinós pályát egy olyan 8 óra alatt vittem végig,és csak a három célszemélyt likvidáltam.Ez jelenti azt hogy HITMAN!
Minden esetre nagyon várom az új részt!
Egyébként meg szerintem is lehetne nehezebb, lopakodósabb a játék, mert a Blood Money azért annyira nem szopatott, mint mondjuk a 2. rész.
Alakítsák csak át a játékot, ráfér!