Az idei év egyik, ha nem a legjobb akciójátékának bevezető pályáját alkotta újra egy lelkes rajongó a már több, mint 20 éves Doom 2 motorjával, a munkához a Doombuilder-t használta. De a „remake” (vagy inkább premake?) nem merül ki csupán a pályafelépítés és elemek átemelésében, hanem a fegyverek, a felhasználói felület és a játékmechanika egyes elemei is átmentésre kerültek, igaz, a Glory Kill érthető okokból kimaradt. Hogy lesz-e folytatása a projektnek az jó kérdés, addig is bár röpke, de annál hatásosabb időutazásra invitál minket az alábbi kis videó, amiben elejétől a végéig megnézhetitek, hogy is fest élőben az egész.
Nem hazudok ha azt mondom nekem is megfordult a fejembe újraépíteni az új doom-ot a doomeditorral. Csak elég maceráns meg időigényes.
Remélem hogy lesz folytatás.