Todd Hollenshead egy gamespotos interjújában beszélt erről egy újságírónak. „Az id részéről ez egy szinte »filozófiai« váltás volt a pusztán PC fejlesztésről multiplatformra. Amikor John (Carmack) kifejlesztette a Tech 5 motort, akkor az elsődleges cél az volt, hogy megteremtsük a multiplatform technológia alapjait.”
Hollenshead persze nem tagadja, hogy a PC-s játékiparban találhatóak az id gyökerei. „Amikor FPS-sel játszom, akkor én is az egér és billentyű kombót szeretem. Mostanában egyébként szabadidőmben állandóan a Quake Live-ot tolom. (Jó néha azért kicsit Rock Bandezek is konzolon, hogy teljesen őszinte legyek). De amikor a tipikus „triple A”, „big budget” címekről van szó, akkor tényleg többféle géptípusra is kell fejleszteni. Független fejlesztőként tehát minden releváns platformon ott kell lennünk. Így tehát szó sincs arról, hogy a PC elsődleges lenne. Én is és John is azt mondanánk már, hogy a Rage fejlesztésénél ezt a helyet már az Xbox 360 tölti be.”
Hollenshead persze nem tagadja, hogy a PC-s játékiparban találhatóak az id gyökerei. „Amikor FPS-sel játszom, akkor én is az egér és billentyű kombót szeretem. Mostanában egyébként szabadidőmben állandóan a Quake Live-ot tolom. (Jó néha azért kicsit Rock Bandezek is konzolon, hogy teljesen őszinte legyek). De amikor a tipikus „triple A”, „big budget” címekről van szó, akkor tényleg többféle géptípusra is kell fejleszteni. Független fejlesztőként tehát minden releváns platformon ott kell lennünk. Így tehát szó sincs arról, hogy a PC elsődleges lenne. Én is és John is azt mondanánk már, hogy a Rage fejlesztésénél ezt a helyet már az Xbox 360 tölti be.”
A hírhez kapcsolódóan azért még jó, hogy a PC-t sem felejtik el, arra is kijön majd a RAGE, de nem lepődnék meg, ha néhány hónapos késéssel érne csak be a box-os verzió után.
Amúgy igen. PC icipicivel szebben viszi mint a PS3, de számold már ki, hogy egy olyan géphez mennyi pénz kell ember... Nem mind1, hogy 80-90k, vagy 300-400k...
NY124: Duplán rossz a kifogásod. GoW 1-2-3 lehet nincs PC-n de Xboxon sincs Márpedig itt csak erről a kettőről van szó. És lehet több olyan játékot fogok én neked felsorolni ami konzolon nincs és pc-n van!
2007 Május PC CryEngine2 = 2009 Március Konzol CryEngine3
Teljesen ugyanúgy néz ki, csupán 2 év kellett hogy behozzák!
Amúgy meg tökmindegy, hogy mit tekintenek elsődleges platformank, amíg a többire is kiadják. Másrészt én nem szeretem az ID játékokat, soha nem is szerettem, ez sem izgat különösebben. Viszont sajnálnám, ha mással, aki viszont várja PC-re kitolnának.
Aoutum: Ezen most nem kezdenék el vittatkozni, mindenkinek egyéni ízlése, hogy mivel játszik, de nem lehet azt mondani,hogy a PC jobb. Nem olvastam azt a külön oldal cikket, majd elolvasom valahol, azt viszont nem hinném, hogy hardver ügyileg a PC- jobb lenni. Erősebb már a hardver mint a konzolokban, de ahhoz specifikus PC-t kell venni, olyat amire a játékokat optimalizálták. Sajnos ez a specifikus hardver 1 max 2 évig tartja magát, utána mehet a lecsóba az egész, jönnek a szaggat a játék, meg hasonló.
Játékélményileg a konzol viszont számomra mindent visz, a PS2 gépem mind a mai napig aktív részese az életemnek, a Pc pedig megmarad az internet örömeire, amíg nem lesz meg a Ps3-mam.
Egy dolog van PC-n ami konzolon nagyon kevés, az a kalandjátékok, amikért élek-halok...
2. Elcseszett egy társaság vagytok, konzolosok. Egy kezemen meg tudom számolni, hogy a PC-sek hányszor kárörvendtek amikor valami nem jött ki konzolra - akinek nem inge ne vegye magára, a kivétel annál nagyobb tiszteletben áll.
3. id-től amúgy sem veszek sok gammát, így szeméy szerint nem nagyon érint.
Még lehet ebből akármi....
Nem más bolygon csak más részén az országnak.Az interneten meg nem nagyon nézegetem az árait a játékoknak és nem nézem az xboxbokét még mert nincs xbox 360 am de majd lesz és akkor bele mélyülve én is találok tuti olcsóbbakat.