A nem megfelelő biztonsági intézkedések, vagy ezek teljes hiánya gyakran megakasztja, vagy akár le is állíthatja az üzletmenetet, illetve a kritikus informatikai erőforrásokhoz és adatokhoz való hozzáférést. Az ESET szakértői most ezekre a kihívásokra kínálnak megoldást, lehetővé téve a vállalatok számára, hogy erőforrásaikat fő üzleti tevékenységeikre összpontosítsák. Az ESET a kiberbiztonság egyik legfontosabb szereplőjeként elindította az év 365 napján, a nap 24 órájában angol nyelven elérhető ESET Servicest.

Az üzleti ügyfelek számára elérhető biztonsági szolgáltatási portfólió része a kkv-k és nagyvállalatok számára ajánlott felügyelt észlelés és reagálás (MDR) és a professzionális ESET Premium Support szolgáltatások is. Az ESET Services ötvözi az AI-alapú technológiákat, a humán szakértelmet és a több mint 30 éves tapasztalatot, így a legjobb rendszermérnökök, műszaki támogatási szakértők és kártevőelemzők állnak rendelkezésre a nap 24 órájában, annak érdekében, hogy az ügyfelek

  • eleget tegyenek az olyan kulcsfontosságú jogi és üzleti követelményeknek, mint a szabályozási megfelelőség,
  • megelőzzék az adatszivárgásokat és zavartalanul növekedjenek,
  • felszabadítsák erőforrásaikat, a kiberbiztonságot pedig az ESET képzett szakértőire bízzák.

A gyorsan változó fenyegetettségi környezetben a megelőzésfókuszú megközelítés támogatása, a támadási felület minimalizálása és a komplexitás csökkentése érdekében a szolgáltatáscsomag központi eleme az ESET MDR szolgáltatás, amely ötvözi az AI-alapú megoldásokat és a humán szakértelmet, ezáltal átlagosan 20 perc alatt felismeri a fenyegetéseket és reagál az incidensekre. A 24 órás MDR szolgáltatás közvetlen hozzáférést biztosít az ESET szakértőihez és kutatási eredményeihez, lehetővé téve az ügyfelek számára a kiberfenyegetések gyors észlelését, elemzését, kivizsgálását és a proaktív reagálást.

Kis- és középvállalkozások számára az ESET PROTECT MDR biztonsági megoldáscsomag, nagyvállalatok számára pedig a SOC-szintű ESET PROTECT MDR Ultimate ajánlott.

Ezenkívül elérhetővé váltak az ESET Premium Support, Deployment és Healthcheck szolgáltatások is, amelyek probléma esetén garantált válaszidőket biztosítanak és a telepítéssel, verziófrissítésekkel, állapotellenőrzéssel és termékhibák elhárításával kapcsolatos kérdésekre is választ adnak.

„Az ESET szakértő a kiberbiztonságban. Legyen szó kisvállalkozásról vagy nagyvállalatról, ügyfeleink tapasztalják az egyre összetettebb fenyegetettségi környezet okozta nehézségeket. Erre a komplexitásra ad választ a proaktív biztonsági megközelítésünk, amelyet AI-alapú megoldások és a humán szakértelem is erősít. A jövő fenyegetéseit nem a múlt védelmi technológiái és taktikái oldják meg, hanem a saját biztonsági igényekre szabott korszerű megoldások és szolgáltatások, amelyek nem csak a biztonságot, hanem az üzleti lehetőségeket is növelik” – mondta Béres Péter, az ESET termékeket forgalmazó Sicontact Kft. IT-vezetője.

Az ESET otthoni és vállalati biztonsági megoldásairól az alábbi weboldalon olvashat bővebben: https://www.eset.com/hu/