A közel öt perces videóban Preston Watamaniuk (vezető tervező), Casey Hudson (projektigazgató), Ray Muzyka (általános igazgató), és Drew Karpyshyn (író) arról beszéltek, hogy viszonylag könnyű dolguk van a DLC-k tekintetében, hiszen egy több millió csillagból és bolygóból álló galaxis ad otthont a játékuknak, így a különböző játékstílusok rajongóinak az igényeit eléggé könnyedén kielégíthetik. A Fight Clubban például a történet kissé a háttérbe szorul majd, hogy helyette a pörgős arénaharcok kerüljenek az előtérbe, de a terveik szerint az ezt követő epizódokban elvarrnak, illetve elindítanak egy-két cselekményszálat, amik hosszú távon a Mass Effect 2-be vezetnek el minket.
A folytatásban a történet már sokkal komorabb hangulatú lesz, a főhősünkkel pedig olyan nehézsúlyú témákkal szembesülünk, mint például, hogy milyen viszonyban állnak a mesterséges intelligenciával rendelkező teremtmények az organikus lényekkel, vagy hogy mit jelent valójában élőnek lenni, de a szerelem és a moralitás is előkerül, valamint a döntéseinknek ismét nagy következményei lesznek, akár olyanok is, amik a harmadik részre is kihatnak. Erre a szisztémára kitűnő példa, hogy a második részt kezdhetjük az első részben használt karakterünkkel, így megtartva a felszerelésünket és a pénzünket, ám így egy eltérő történetet kapunk, a „tiszta lappal” való kezdéshez képest. A készítők elmondása szerint gyakorlatilag kétszer készítik el a folytatást, hiszen minden döntésünknek elkészítik az alternatív végkimenetelét is, így garantálva azt, hogy a második vagy akár a harmadik végigjátszásra is lássunk valami egyedit, esetleg szokatlant.
A Mass Effect 2 csak valamikor 2010-ben fog megjelenni, PC-re és Xbox 360-ra, így még rengeteget kell várnunk, de ha ez idő alatt megjelenik egy-két DLC, hamar elszáll ez az esztendő.
(A képek természetesen az első részből valók.
A folytatásban a történet már sokkal komorabb hangulatú lesz, a főhősünkkel pedig olyan nehézsúlyú témákkal szembesülünk, mint például, hogy milyen viszonyban állnak a mesterséges intelligenciával rendelkező teremtmények az organikus lényekkel, vagy hogy mit jelent valójában élőnek lenni, de a szerelem és a moralitás is előkerül, valamint a döntéseinknek ismét nagy következményei lesznek, akár olyanok is, amik a harmadik részre is kihatnak. Erre a szisztémára kitűnő példa, hogy a második részt kezdhetjük az első részben használt karakterünkkel, így megtartva a felszerelésünket és a pénzünket, ám így egy eltérő történetet kapunk, a „tiszta lappal” való kezdéshez képest. A készítők elmondása szerint gyakorlatilag kétszer készítik el a folytatást, hiszen minden döntésünknek elkészítik az alternatív végkimenetelét is, így garantálva azt, hogy a második vagy akár a harmadik végigjátszásra is lássunk valami egyedit, esetleg szokatlant.
A Mass Effect 2 csak valamikor 2010-ben fog megjelenni, PC-re és Xbox 360-ra, így még rengeteget kell várnunk, de ha ez idő alatt megjelenik egy-két DLC, hamar elszáll ez az esztendő.
(A képek természetesen az első részből valók.
Mondjuk engem nem nyűgözött le annyira az első rész.
Az első rész is tetszett, tuti nem fogok csalódni.....(Legalábbis nagyon remélem.)
zolika! Hol hallottad?
NAgy bejárható terület volt stb szerintem az 1 nagyon jó lett !!!
Azért már várom a 2 dik részt is szerintem biztos nagyot tudnak alakítani a Bioware es srácok!!!
Szerintem ezzel kaszálhatnak majd ha jól megcsnálják a 2 dik részt az elsőnek is volt azért felhajtása hiszen már 1 hónappal elöttte kint volt a plakát róla meg minden!!!
Ja és a Biowareben bízhatunki aszthiszem
Az első résznél remélem jobb lesz.
"milyen viszonyban állnak a mesterséges intelligenciával rendelkező teremtmények az organikus lényekkel" na, mostmeg abból lesz botrány, hogy az a Juhász kapitány megd.gja az Xbox1080-át?
Újra elő kéne szedni a játékot...most jut eszembe a DLC-t még ki sem próbáltam :O
De várom hogy már kijöjjön áááá Sok sikert kívánok nekik és ajánlom olyan jó legyen minimum, mint az első
egyébként meg :