Öt év várakozás után tegnap végre a boltokba került a versenyőrültek és a PlayStation 3 tulajok egyik legjobban várt játéka, a Gran Turismo 5, amely ezernél is több autójával, számtalan versenypályájával és robosztus multiplayer módjával garantáltan hosszú időre leköti az embereket. Az eddig beérkezett értékelések alapján pedig a Polyphony Digital mesterművének esélye van hazavinni az év legjobb versenyjátékának címét is -- a konkurencia azonban másképpen vélekedik a japánok munkájáról.
Az Electronic Arts alelnöke, Patrick Soderlund a CVG-nek kifejtette a véleményét a Gran Turismo 5-ról. Szerinte a játék túlságosan is steril, már-már csak az autógyűjtögetésről szól, miközben ők a SHIFT 2-vel -- amit mellesleg a GT5 vetélytársának szánnak -- egy eltérő, izgalmasabb élményt tudnak majd nyújtani.
A Codemasters vezérigazgatója, Rod Cousens pedig egyszerűen unalmasnak nevezte a játékot.
Az Electronic Arts alelnöke, Patrick Soderlund a CVG-nek kifejtette a véleményét a Gran Turismo 5-ról. Szerinte a játék túlságosan is steril, már-már csak az autógyűjtögetésről szól, miközben ők a SHIFT 2-vel -- amit mellesleg a GT5 vetélytársának szánnak -- egy eltérő, izgalmasabb élményt tudnak majd nyújtani.
A Codemasters vezérigazgatója, Rod Cousens pedig egyszerűen unalmasnak nevezte a játékot.
„Lehet egy technikailag nagyszerű játékod, és lehet egy olyan koncepciód, ami nem imponál a legtöbb versenyjáték-rajongónak, ami aztán olyan vádakhoz vezet -- és itt óvatosan kell fogalmazni --, hogy a játékod unalmas.”
„Nekünk nincs ilyen problémánk. Az F1-játékainkban nyújtott adrenalinlöketet sehol máshol nem fogod megtalálni. A játékokban benne lesz az összes pálya, az összes kocsi, és a lehető legjobb törésmodell.”
„Nekünk nincs ilyen problémánk. Az F1-játékainkban nyújtott adrenalinlöketet sehol máshol nem fogod megtalálni. A játékokban benne lesz az összes pálya, az összes kocsi, és a lehető legjobb törésmodell.”