Az Absolution projektvezetője, Tore Blystad a portálnak elárulta, hogy a játék fejlesztése során az eddigieknél jóval sötétebb, komolyabb világot álmodtak meg, amelyben a szereplőket az Avataron is dolgozó Giant Studios mo-cap technológiájával, hollywoodi színészekkel, valamint egy új, versenyképes grafikusmotorral, a glacier2-vel keltenek életre.
Eddig két színészről tudunk, akik a munkálatokban részt vesznek: a 47-es ügynök ellenfelét Keith Carradine (Dexter, Cowboys & Aliens) fogja megformálni, míg Marsha Thomason (White Collar) kedvenc kopasz bérgyilkosunk segítője lesz.
Az IO Interactive abban bízik, hogy ezzel a filmes megközelítéssel, hatással tudnak lenni a következő Hitman-film stílusára, szerintük ugyanis jó lenne, ha hasonló irányba haladna a két projekt.
Eddig két színészről tudunk, akik a munkálatokban részt vesznek: a 47-es ügynök ellenfelét Keith Carradine (Dexter, Cowboys & Aliens) fogja megformálni, míg Marsha Thomason (White Collar) kedvenc kopasz bérgyilkosunk segítője lesz.
Az IO Interactive abban bízik, hogy ezzel a filmes megközelítéssel, hatással tudnak lenni a következő Hitman-film stílusára, szerintük ugyanis jó lenne, ha hasonló irányba haladna a két projekt.
Azt egyébként nem értem, miért kellene minden egyes játékot elvinni a látvány-orgia irányába, csak azért mert a technológia megvan hozzá: aztán majd nézegetjük az élettelen, unalmas karakterekkel és semmitmondó történettel "megáldott" blődségeket...
Tényleg nem annyira helytálló az összehasonlítás. Viszont nagyon jól megfogalmaztad, van akit nem fog meg a Hitman. Én mindkettőt kedvelem. A kopasz gyilkosból a 2. és 4. rész, szuperkémünktől pedig a 3. és 4. ep. amik nagyon jók.
Egyébként meg Tenebra, a legjobb Splinter Cellek a 3. és az 5. rész, sorrenbe állítani nem tudom őket, olyan szinten atomkirály az összes. De a Hitmannel valahogy mindig úgy voltam, hogy "jó" játékok, csak nem fognak meg.
Rabbit: Igen, írom is hogy az első rendhagyó darab volt. De attól még elég ha vetsz egy pillantást a kritikákra és láthatod, hogy sok hibája van a szériának.
Amúgy az angolszász cucc a Contracts ban volt mert én ott emlékszem rá.
De a benzin + kandalló nagy volt!
Köze nem volt a rendes küldetésekhez. Ne haragudj, de ez Darwin-díjas lépés volt.
nem egy szokványos hentelős játék
(a film szerintem saját véleményem szerint ott lett elbaszarintva hogy érzelmeket próbáltak vinni a történetbe Olga Kurylenko által, ami teljesen felesleges volt, ez persze sajnos nem az egyetlen hiba volt a filmbe)
De szerintem is ezerszer többet ér, mint a Splinter Cellek. Igaz, ezeknél profi szintű a mozgás, lopakodás - de cseszhetik, ha a trilógiában minden egyes pálya szinte ugyanolyan volt: sötét, sötét, sötét. A Double Agentet nem próbáltam, arról nem tudok nyilatkozni.
A Hitmanek lehet, technológiailag nincsenek a topon, de történetben, és játékmenetben szerintem köröket vernek a hasonló játékokra. AC-t nem próbáltam, így nem hasonlítgatom. Lehet, jobban megtetszene. (Az 1. rész mindenesetre nem okozott maradandó élményt, csupán látványszinten. ) Mindenesetre ilyen karaktert, és ennyi lehetőséget egyik kötöttebb akció-lopakodós címbe sem sűrítettek bele.
Amúgy jó ötlet. Az Avatar sok mindenre nem jó, de ebben azért elég nagyot alkotott, remélhetőleg csak hasznára válik majd - az amúgy nem annyira látványcentrikus Hitman-sorozatnak.
Bár remélem a segítő csak Diana szinten lesz velünk. A HITMAN nem olyan móka, ahol csapatosan mozgunk.
De remélem hogy ez még jobb lesz grafika terén meg úgy minden téren..Egyébként én már azzal is elégedett lettem volna ha új pályákat adnak a Blood Moneyhoz
Persze a mostanság megjelenő játékokkal nehezen veszi fel a versenyt pl BAC. ACB meg hasonlók, de jó lenne már megint irányítani a kis kopaszt.
Remélhetőleg emelik a szintet a mai elvárásokhoz, akármilyen is lesz már csak kíváncsiságból is kijátszom.
Ami a technológiát illeti, szerintem maximum az átvezetőkön lehet majd észrevenni. Ha viszont a játék nem elég jó, teljesen mindegy, milyen szakemberek állnak mögötte.