"1999-ben a Rebellion egy olyan játékot készített, mely méltán érdemelte ki helyét a játéktörténelemben egyedülálló játékmenetével, és félelmetes játékélményével. Most, 10 évvel később a Rebellion még mindig együttműködik a Twentieth Century Fox-szal az Aliens vs. Predator franchise-ban, és a DirectX 11 bevonásával újra kitágítja annak határait.
A DirectX 11 lehetővé teszi a Rebellion számára, hogy megragadja az Aliens vs. Predator filmek lényegét, és azt a franchise történetében a legjobb játékélménnyel nyújtsa át a játékosoknak.
Chris Kingsley, a Rebbelion vezető technikusa elmondta: "A DirectX 11 lehetőséget teremt soha nem látott grafikus fejlesztésekre: a Shader Model 5.0 jobb árnyékokat és részletesebb karakter- és környezetmegjelenítést eredményez, a frame rate problémákat kizárva. Biztosak vagyunk abban, hogy olyan játékot tudunk átadni a rajongóknak, amilyenre mindig is vágytak, és amelyre büszkék lehetünk."
Chris Southall, a SEGA Europe technikai vezetője hozzátette: "A DirextX 11 PC-n való megjelenése és az új DirectX 11-es grafikai hardverek, a megnövelt sebesség, realizmus és valósághű renderelés azt jelenti, hogy sokkal többet tudunk elérni egy videojátékkal, mint bármikor ezelőtt. A SEGA örül annak, hogy együtt dolgozhat a Rebellionnal és az AMD-vel ezen új technológia használhatóságának kialakításában az Aliens vs. Predator című játékban. Érezzük, hogy a partnereink igen különleges dolgot készítenek. Az Aliens vs. Predator a SEGA valaha elkészült legjobb címe lesz, és boldogok vagyunk, hogy ez az első DirectX 11 játékok egyike lesz."
Gary Rosenfeld, a New Media for Fox Licensing alelnöke pedig megjegyezte: "A Rebellion tudja, miről szól az Aliens vs. Predator univerzum, ahogy mi is. Alig várjuk, hogy a játékosok láthassák, hogy hogyan néz ki a program ezen a magasabb megjelenítési szinten. Nagyszerű lesz.""
A DirectX 11 lehetővé teszi a Rebellion számára, hogy megragadja az Aliens vs. Predator filmek lényegét, és azt a franchise történetében a legjobb játékélménnyel nyújtsa át a játékosoknak.
Chris Kingsley, a Rebbelion vezető technikusa elmondta: "A DirectX 11 lehetőséget teremt soha nem látott grafikus fejlesztésekre: a Shader Model 5.0 jobb árnyékokat és részletesebb karakter- és környezetmegjelenítést eredményez, a frame rate problémákat kizárva. Biztosak vagyunk abban, hogy olyan játékot tudunk átadni a rajongóknak, amilyenre mindig is vágytak, és amelyre büszkék lehetünk."
Chris Southall, a SEGA Europe technikai vezetője hozzátette: "A DirextX 11 PC-n való megjelenése és az új DirectX 11-es grafikai hardverek, a megnövelt sebesség, realizmus és valósághű renderelés azt jelenti, hogy sokkal többet tudunk elérni egy videojátékkal, mint bármikor ezelőtt. A SEGA örül annak, hogy együtt dolgozhat a Rebellionnal és az AMD-vel ezen új technológia használhatóságának kialakításában az Aliens vs. Predator című játékban. Érezzük, hogy a partnereink igen különleges dolgot készítenek. Az Aliens vs. Predator a SEGA valaha elkészült legjobb címe lesz, és boldogok vagyunk, hogy ez az első DirectX 11 játékok egyike lesz."
Gary Rosenfeld, a New Media for Fox Licensing alelnöke pedig megjegyezte: "A Rebellion tudja, miről szól az Aliens vs. Predator univerzum, ahogy mi is. Alig várjuk, hogy a játékosok láthassák, hogy hogyan néz ki a program ezen a magasabb megjelenítési szinten. Nagyszerű lesz.""
Tényleg ennyire nagy a különbség a DX-technológia két verziója között, hogy ez akkora hír legyen?
bocsodaniel: Persze,hogy van már DX10,viszont úgy tűnik,hogy az is lassan a multé.
Mert az XP még a DX10-et sem tudja kezelni.
Mi a francnak kell DX 11 mikor még(véleményem szerint) a DX 10ből se hozták ki a maximumot. Jó ok, tudom hogy elakarják adni jó drágán majd azokat a kártyákat amik használni tudják de ez akkor is alljas dolog! Kiölelás!