Az ATI volt fejlesztési kapcsolatokért felelős igazgatója, Neal Robison most az AMD-nél feszít, az Official Xbox Magazine pedig interjúvégre kapta a jó öreg Nealt, hogy ugyan mondjon már valami szépet és jót a következő generációs Xboxról. Hát mondott.
Neal kijelentette, hogy az új Xbox olyan grafikát tud majd, mint amilyet az Avatar című filmben láthattunk -- igen, ABBAN az Avatarban. Továbbá kifejtette, hogy a mesterséges intelligenciáért felelős erőforrások annyira megugranak majd, hogy egy GTA-ban minden járókelő külön személyiség lesz.
Hát erre tessék gombot varrni. Vélemények?
Megkérték, és ő mondott. Azt ne mondták ,hogy igazat...
Szerintem sem kell hozzá olyan sok idő, nagyjából két generáció, és hasonló lesz a színvonal -- tehát úgy 10-12 év.
1993, Doom:
http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20060630164851/doom/images/2/27/Doom-2-screenshots-3.jpg
1996, Tomb Raider:
http://1.bp.blogspot.com/-gdi2NJKxiVc/TY71mtx27XI/AAAAAAAAAgA/CP2dflenqWs/s1600/tr1_screenshot_5.jpg
2003, Tomb Raider: Angel of Darkness:
http://img.gamespot.com/gamespot/images/2003/pc/tombraideraod/0702/tr_screen004.jpg
2004, Battlefield: Vietnam:
http://images.wikia.com/battlefield/images/c/cb/Screen-bfv.jpg
2011, Battlefield 3:
http://www.gamemunition.com/wp-content/uploads/2011/02/Battlefield-3-Screenshot-05.jpg
2012, Tomb Raider:
http://www.pcguru.hu/pcguru/galery_popup.php?img_id=112550
Szerintem látható, hogy 7-8 év alatt mennyit fejlődik a grafika, és ha már idén/jövőre olyan játékok jönnek ki, mint a BF3, új TR, stb, akkor gondoljatok csak bele, hogy 2018 körül mikkel fogunk játszani Nem kell ahhoz 2030-ig, meg 40-ig várni..
(Bocs ha hosszú lett a post,de a linkek miatt van.
No offense, de miért nem tesztek be rendes linkelési lehetőséget?)
Az Avatar renderelt animáció, a játékok pedig valós időben számolt grafikák. Ilyen szintű technológia tehát nem létezik.