Ken Levine a GameSpotnak adott interjújában beszélt egy igen meglepő incidensről, melynek hatására januárban meg kellett változtatnia a játék befejezését. Erről akkor a hivatalos blogból értesülhettek a rajongók, és sokan úgy vélték, a híres tervezőnek muszáj volt meghajolnia a konzervatív amerikai politika nyomása miatt. Holott a valóság ennél sokkal személyesebb: Levine egyik kollégája felmondani készült a BioShock: Infinite lezárása és Comstock atya karaktere okán.
"Volt egy jelenet a játékban a sztori végén, aminek láttán az egyik művészünk szó nélkül bezárta a programot, megnyitotta a Wordöt és elkezdte írni a felmondólevelét, mert annyira felháborította a dolog. Ezt követően úgy éreztem, muszáj visszaülnöm a tervezőasztalhoz és átalakítanom Comstock atya karakterét. Feltettem magamnak a kérdést, hogy miért is követik őt az emberek, mi az, amivel meg tudja fogni őket. Egy vallásos vezető kisugárzása áhitatot kelt bennünk, olyasmit, amihez nekem sosem volt közöm, én sosem éreztem. A legnehezebb pedig arról írni, amiről nincsenek személyes tapasztalataid."
A lázongó kolléga végül a csapattal maradt, a játék pedig új befejezést kapott, melyet a március 26-i megjelenés után mindannyian megtekinthetünk. Sajnos azt Levine nem árulta el, pontosan mi bőszítette fel ennyire a keresztény grafikust, és valószínű, hogy ez már sosem derül ki. A játékot egyébként nemrég volt szerencsénk kipróbálni, tapasztalatainkról itt olvashattok exkluzív beszámolót.