Az ArmA II története egy kicsit klisészagú, hiszen egy volt szovjet államba, a Csernarussziába küldenek bevetésre minket, hogy az ottani katonai osztagokat megakadályozzuk a további népirtásban, azonban a látvány és a játékmenet mindenért kárpótol majd minket. A cég házi fejlesztésű Real Virtuality 3.0-ás grafikusmotorjával ugyanis részletesebb karakter- és járműmodellek, élesebb textúrák és látványosabb effektek valósulnak meg. A játékmenet tekintetében pedig fejlettebb mesterséges intelligenciára, 120 vezethető hadi járműre, több mint 50 fegyverre, háromdimenziós pályaszerkesztőre, taktikai RTS-nézetre, és egy több mint 100 fős multiplayer módra számíthatunk.
Minimum konfiguráció:
Ajánlott konfiguráció:
Minimum konfiguráció:
- Operációs rendszer: Windows XP vagy Vista
- CPU: Kétmagos processzor
- RAM: 512 MB
- VGA: a Shader Model 3 és a 256 MB videokártya-memória megléte kötelező
Ajánlott konfiguráció:
- Operációs rendszer: Windows XP vagy Vista
- CPU: Négymagos processzor
- RAM: 1 GB
- VGA: 8800GT vagy annál jobb, Shader Model 3-mal és 512 MB vagy annál több videokártya-memóriával felszerelve
Tudtam, hogy megélem még ezt a napot, de hogy ilyen hamar ...
Mindenesetre én nyáron gépetújjítok, szóval remélem nem kellesz ahhoz ledolgozni a nyári szüntemet, hogy játszhassak ezzel a gammával is =P .
Tudtam, hogy megélem még ezt a napot, de hogy ilyen hamar ...
Mindenesetre én nyáron gépetújjítok, szóval remélem nem kellesz ahhoz ledolgozni a nyári szüntemet, hogy játszhassak ezzel a gammával is =P .
Van egy sanda gyanúm, hogy az ArmA 2-t se ússzuk meg 4-500 megás javítások nélkül...
Van egy sanda gyanúm, hogy az ArmA 2-t se ússzuk meg 4-500 megás javítások nélkül...