Ken Levine interjút adott egy külföldi magazinnak, és ott kottyantotta ki az információt, miszerint nemrég tartottak egy bulit a bostoni stúdióban, hogy megünnepeljék a játék aranyra kerülését. Halleluja, erre a hírre várt már a fél világ! Most már csak azt kellene elárulniuk, még a megjelenés előtt kiadják-e a demót vagy csak utána. A megjelenés Európában augusztus 24., remélem, mindenki bevéste már a naptárába. A gyűjtői változatot úgy tűnik, már csak külföldről lehet beszerezni, nem érkeztek eddig bíztató hírek.
Sok más szintén nem derült ki, leszámítva egy-két apróbb részletet. Például a nehézségi szintekből fix, hogy három lesz: könnyű, közepes és nehéz. Az első azoknak van, akik nem akarnak sokat szenvedni a játékkal, a második a tapasztalt játékosoknak való, míg az utolsó a hardcore rajongóknak ajánlott, és komoly kihívást fog nyújtani. Játék közben bármikor lehet váltani, nem kell kilépni ehhez. A konzolosoknak viszont ez azzal jár majd, hogy lenullázódnak a folyamatban lévő achievementek.
A nyílpuskából kilőtt nyílvesszőket fel lehet venni, illetve a hullákból is kihúzhatjuk őket, spórolva a lőszerrel. Az ellenfeleken meglátszanak a sérülések, ott ahol eltaláltuk őket, a holttestek pedig addig maradnak meg, amíg el nem ér a számuk egy limitet, ekkor a legrégebbi át nem kutatott eltűnik. Minden lokalozált (külföldi) verzió tartalmazza majd az eredeti angol hangot is. Végül egy érdekes dolog: találhatunk majd egy gitárt is a játékban (ezt Jordan Thomas könyörögte ki - a Cradle/Árvaház pálya tervezője a Thief 3-ból), amin még játszani is lehet majd!
Búcsúzásként annyit még elárulok, hogy külföldön már két magazin is letesztelte a játékot és el voltak ájulva tőle. Az PCGamer-től 95%-ot kapott, az OXM-től 10/10-es osztályzatot. Már csak abban bizakodjunk, hogy minél hamarabb kiadnak egy demót is, hogy kipróbálhassuk ezt a víz alatti csodát. Addig is nézzétek meg az új videót, melyben sok új jelenetet mutatnak be és beszélnek egy kicsit a játék világánának a működéséről is.
Sok más szintén nem derült ki, leszámítva egy-két apróbb részletet. Például a nehézségi szintekből fix, hogy három lesz: könnyű, közepes és nehéz. Az első azoknak van, akik nem akarnak sokat szenvedni a játékkal, a második a tapasztalt játékosoknak való, míg az utolsó a hardcore rajongóknak ajánlott, és komoly kihívást fog nyújtani. Játék közben bármikor lehet váltani, nem kell kilépni ehhez. A konzolosoknak viszont ez azzal jár majd, hogy lenullázódnak a folyamatban lévő achievementek.
A nyílpuskából kilőtt nyílvesszőket fel lehet venni, illetve a hullákból is kihúzhatjuk őket, spórolva a lőszerrel. Az ellenfeleken meglátszanak a sérülések, ott ahol eltaláltuk őket, a holttestek pedig addig maradnak meg, amíg el nem ér a számuk egy limitet, ekkor a legrégebbi át nem kutatott eltűnik. Minden lokalozált (külföldi) verzió tartalmazza majd az eredeti angol hangot is. Végül egy érdekes dolog: találhatunk majd egy gitárt is a játékban (ezt Jordan Thomas könyörögte ki - a Cradle/Árvaház pálya tervezője a Thief 3-ból), amin még játszani is lehet majd!
Búcsúzásként annyit még elárulok, hogy külföldön már két magazin is letesztelte a játékot és el voltak ájulva tőle. Az PCGamer-től 95%-ot kapott, az OXM-től 10/10-es osztályzatot. Már csak abban bizakodjunk, hogy minél hamarabb kiadnak egy demót is, hogy kipróbálhassuk ezt a víz alatti csodát. Addig is nézzétek meg az új videót, melyben sok új jelenetet mutatnak be és beszélnek egy kicsit a játék világánának a működéséről is.