• Hétfőn jelent meg az Apex Legends
  • A Respawn legújabb alkotása pedig rengeteg játékost vonzott
  • Azonban sokan panaszkodtak a Titanfallból ismerős titánok hiányára
  • Pedig a játék producere szerint próbálkoztak becsülettel, de nem találtak helyet nekik

Hétfő este jelent meg az Apex Legends, mely egy ingyenesen battle royale játék a Respawn Entertainmenttől. A készítők mindenféle felvezető marketingkampány nélkül jelentették meg a játékot, elsősorban híres streamerekre és a szájhagyományra bízva a reklámozást, és a számításuk be is jött: az Apex Legends 8 óra alatt összeszedte az első egymillió játékosát, ráadásul a legtöbben egyetértenek abban is, hogy maga a program kifejezetten jól sikerült.

Azonban izgalmas játékmenet ide, nagyszerű ping rendszer oda, az Apex Legendsből két dolog így is hiányzik sokak szerint: a Titanfallból megismert parkour mozdulatok, valamint maguk a titánok. A téma felmerült egy interjú során is, és a játék producere, Drew McCoy, elmondta, hogy miért hagyták ki végül ezeket az elemeket.

McCoy szerint sokáig kísérleteztek a titánok beemelésével, azonban ezek egyszerűen nem illettek egy kompetitív battle royale játékba. Az eredeti Titanfallok esetében az óriás robotok egyfajta időleges erőnövelőként funkcionálnak, itt azonban túlságosan dominánsak lettek volna. A stúdió ezek után próbálkozott gyengített titánok bevetésével is, azonban McCoy szerint ezek nagyon rombolták volna az óriásrobotok vezetése nyújtotta élményt, így végül egyszerűen kihagyták őket.

Hasonló a helyzet a dupla ugrással, a falon futással és a jetpack bevezetésével is. A fejlesztők úgy találták, hogy a Titanfallokból ismerős parkour elemek túlságosan kaotikussá és átláthatatlanná teszik a harcokat, ezzel pedig csökkentik a játék stratégiai mélységét, ezért ezeket is kivágták.

Ha tetszik a játék, csatlakozzatok Magyarország legnagyobb Apex Legends közösségéhez Facebookon.

apex-legends-hun-logo.jpg