- Egy álláshirdetés FPS-ben jártas fejlesztőt keres az Anthemhez
- Amiről eddig úgy tudtuk, hogy TPS-RPG lesz
- A játék jövőre jelenik meg
A tavalyi E3-on leleplezett Anthem a Bioware következő TPS-RPG-je lesz, akárcsak előző sci-fi sorozatuk, a Mass Effect, ami akció-RPG-ből változott át olyan TPS-é, ami szerepjáték elemeket is tartalmazott. De úgy tűnik, az Anthem a lövöldék egy másik szegletéből szintén kiveszi majd a részét.
A Bioware Austin ugyanis játékmenet dizájnert keres specifikusan az Anthemhez – tehát a texasi csapat is besegít a játék fejlesztésébe –, méghozzá olyat, aki magas tapasztalatokkal bír TPS és FPS játékmenet terén. Mit jelent ez az Anthemre nézve?
Nos, két lehetőség van: az egyik, hogy lesznek FPS szakaszai a játéknak (az E3-as prezentáció alapján az átvezetők mindenképpen ilyenek lesznek), vagy mi válthatunk szabadon a két nézet között. Mivel az Anthem is a Frostbite motort használja, így ez nem is kivitelezhetetlen, hiszen a szintén ezzel az engine-nel üzemelő Star Wars Battlefront 2 mindkét nézetet használja.
Vagy nagyon jól sül el a játék, vagy ez lesz a Bioware utolsó dobása és ők is a Visceral és a többiek sorsára jutnak. Már ha hihetünk a belsős forrásoknak, hogy a játékkal szenvednek.