Az Alpha Protocol a Neverwinter Nightsot, és a Star Wars: Knights of the Old Republic II-t is elkészítő Obsidian fejlesztésében áll, és 2009 februárjában fog boltokba kerülni. A műfaját tekintve egy RPG játékra számíthatunk, rengeteg fegyverrel és ökölharccal, valamint lopakodással.
Történetünk központjában Mike Thornto CIA-ügynök áll majd, akinek az egyik küldetése rosszul sikerül és a felettesi magára hagyják, sőt még az amerikai kormány is üldözni kezdi. Mike az "alfa protokoll" használatára kényszerül, hogy felfedje az összeesküvést. A kalandjaink során Rómába, Japánba, Szaúd-Arábiába, és - bár ezt még nem erősítették meg, de valószínűsíthető - az Egyesült Államokba és Oroszországba is ellátogatunk. Ellenségeink és segítőtársaink is lesznek szép számmal, utóbbiak egyike Scarlet Lake, egy csinos szabadúszó fotós, aki a fegyverekkel is jól bánik.
A küldetéseink során az egyik fő feladatunk a különféle nyomok megszerzésére, amiket tévé- és rádióműsorokból, számítógépekből szerzünk meg, valamint a játékon belüli internet is a segítségünkre lesz. A Resident Evil 4-hez hasonló kameranézetet, és a Splinter Cellre hajazó lopakodásrendszert kapunk. Akik már játszottak az Alpha Protocollal, úgy jellemezték a főszereplőt, hogy harc közben olyan, mint Jason Bourne, ezt tudva pörgős és látványos ökölharcokra számíthatunk.
A lövöldözős részeknél megkapjuk a szokásos fedezékrendszert. Érdekesség, hogy az ellenfeleket egy-két lövéssel le lehet teríteni, a furcsaság pedig az, hogy töltényből sosem fogyunk ki. Mivel a játék az Unreal Engine 3-at használja, az általunk okozott robbanások szép látványosak lesznek.
Jó RPG szokás, hogy karakterünket tetőtől talpig egyedire szabhatjuk, és csak a neve marad meg eredeti állapotában. Megváltoztathatjuk az öltözékét, bőrszínét, a személyiségét, és még azt is befolyásolhatjuk, hogy mások hogyan viszonyulnak hozzá.
A küldetéseink során szabadkezet kapunk azok végrehajtásában, csinálhatjuk úgy, mint Sam Fisher, lopakodva, de ajtóstól is beronthatunk. Az, hogy miként hajtjuk végre a küldetéseket, negatívan, illetve pozitívan befolyásolja megítélésünket. Például, hogyha mindenkit megölünk egy misszió során, annak nem biztos, hogy örülni fog a megbízónk.
Nem is volna igazi RPG az Alpha Protocol, ha nem volna egy csomó képességünk, amit fejleszteni tudunk a játék során. A küldetések közben és után szerzett tapasztalati pontokkal többek között felturbózhatjuk azt, hogyan bánunk a fegyverekkel, növelhetjük a robbanóanyagokra vonatkozó tudásunkat, és harcművészeti technikánkat.
Érdekes játék lesz ez az Alpha Protocol, az Obsidian elég jó teljesítményt nyújtott a KOTOR2-vel, ami majdnem olyan jó volt, mint az első rész -- remélem, legalább olyan jó munkát végeznek itt is, mint a Star Wars esetében.
Történetünk központjában Mike Thornto CIA-ügynök áll majd, akinek az egyik küldetése rosszul sikerül és a felettesi magára hagyják, sőt még az amerikai kormány is üldözni kezdi. Mike az "alfa protokoll" használatára kényszerül, hogy felfedje az összeesküvést. A kalandjaink során Rómába, Japánba, Szaúd-Arábiába, és - bár ezt még nem erősítették meg, de valószínűsíthető - az Egyesült Államokba és Oroszországba is ellátogatunk. Ellenségeink és segítőtársaink is lesznek szép számmal, utóbbiak egyike Scarlet Lake, egy csinos szabadúszó fotós, aki a fegyverekkel is jól bánik.
A küldetéseink során az egyik fő feladatunk a különféle nyomok megszerzésére, amiket tévé- és rádióműsorokból, számítógépekből szerzünk meg, valamint a játékon belüli internet is a segítségünkre lesz. A Resident Evil 4-hez hasonló kameranézetet, és a Splinter Cellre hajazó lopakodásrendszert kapunk. Akik már játszottak az Alpha Protocollal, úgy jellemezték a főszereplőt, hogy harc közben olyan, mint Jason Bourne, ezt tudva pörgős és látványos ökölharcokra számíthatunk.
A lövöldözős részeknél megkapjuk a szokásos fedezékrendszert. Érdekesség, hogy az ellenfeleket egy-két lövéssel le lehet teríteni, a furcsaság pedig az, hogy töltényből sosem fogyunk ki. Mivel a játék az Unreal Engine 3-at használja, az általunk okozott robbanások szép látványosak lesznek.
Jó RPG szokás, hogy karakterünket tetőtől talpig egyedire szabhatjuk, és csak a neve marad meg eredeti állapotában. Megváltoztathatjuk az öltözékét, bőrszínét, a személyiségét, és még azt is befolyásolhatjuk, hogy mások hogyan viszonyulnak hozzá.
A küldetéseink során szabadkezet kapunk azok végrehajtásában, csinálhatjuk úgy, mint Sam Fisher, lopakodva, de ajtóstól is beronthatunk. Az, hogy miként hajtjuk végre a küldetéseket, negatívan, illetve pozitívan befolyásolja megítélésünket. Például, hogyha mindenkit megölünk egy misszió során, annak nem biztos, hogy örülni fog a megbízónk.
Nem is volna igazi RPG az Alpha Protocol, ha nem volna egy csomó képességünk, amit fejleszteni tudunk a játék során. A küldetések közben és után szerzett tapasztalati pontokkal többek között felturbózhatjuk azt, hogyan bánunk a fegyverekkel, növelhetjük a robbanóanyagokra vonatkozó tudásunkat, és harcművészeti technikánkat.
Érdekes játék lesz ez az Alpha Protocol, az Obsidian elég jó teljesítményt nyújtott a KOTOR2-vel, ami majdnem olyan jó volt, mint az első rész -- remélem, legalább olyan jó munkát végeznek itt is, mint a Star Wars esetében.
a Treyarch az Infinity Ward árnyékában csinálja a játékait
de most a CoD 5tel lehet kijutnak onnan
obsidian meg a Bioware árnyékában dolgozott eddig
most lehet ők is kijutnak onnan az Alpha Protocollal
drukkolok nekik !
a Treyarch az Infinity Ward árnyékában csinálja a játékait
de most a CoD 5tel lehet kijutnak onnan
obsidian meg a Bioware árnyékában dolgozott eddig
most lehet ők is kijutnak onnan az Alpha Protocollal
drukkolok nekik !