Van egy jó és egy rossz hírünk, kezdjük a jóval: aranylemezre került a BioShock: Infinite, így már semmi sem állhat a március 26-i megjelenés útjába! Ken Levine vezető tervező a hivatalos blogon azt írja, hogy ez egy teljesen más BioShock-élmény lesz, mint a korábbiak, ő pedig nagyon boldog, hogy sikerült véghezvinni a terveiket. Legalábbis azokat, amik megvalósultak, ugyanis a BioShock: Infinite-et össze-vissza szabdalták a sokéves fejlesztés során.
Bill Gardner tervezési felelős a Polygonnak adott interjújában fejtette ki, mennyi mindent kellet kiollózni az Irrational Gamesnek a játékból, hogy egyáltalán elkészülhessen. Már rögtön a tervezett kort és helyszínt is meg kellett változtatniuk: eredetileg a reneszánsz középkorban játszódott volna az Infinite, ám az Assassin's Creed II bejelentését követően ez már nem tűnt olyan jó ötletnek, így fél évnyi munka a lomtárban kötött ki. Ez persze csak egy példa, Bill viszont nem mondott több részletet. Kijelentette viszont, hogy az összes kivágott tartalomból "5-6 játékot is fel lehetne építeni".
Gardner óvatossága ellenére azért látszik az olló nyoma itt-ott: a BioShock: Infinite egy klasszikus FPS, amit szerepjáték-elemek szőnek át, ezt a múlt héten saját szemünkkel is megtapasztalhattuk. Az eredeti tervek szerint viszont egy majdnem teljesen szabadon bejárható Columbiát kaptunk volna, amely meghajol a játékos és Elizabeth közös akaratának. Hogy ez miért nem így lett, valószínűleg már sosem derül ki, bár mi a technológiai korlátokra tennénk a voksunkat.
Egyébként meg nagyon várom már, kíváncsi leszek mennyivel fogja túlszárnyalni az elődjeit, bízok benne, hogy nagyon sokkal!
Jöhetnek a DLC-k.