- Március 30-ról május 29-re halasztották az Agony megjelenését
- Most már viszont így is nyakunkon a játék
- Ennek örömére a fejlesztők elárulták, hogy 7 befejezés is lesz majd
Igencsak rájárt a rúd az Agony fejlesztőire az elmúlt hónapokban. Először a március 30-ai megjelenést kellett május 29-re csúsztatniuk, hogy legyen idejük tökéletesre csiszolni az alkotásukat, utána pedig az is kiderült, hogy kicsit visszább kellett fogniuk az igencsak brutálisnak ígérkező játékból, hogy az elkerülje a legdurvább, „csak felnőtteknek” besorolást.
Most viszont végre vidámabb hírek is érkeztek a Madmind Studio háza tájáról, hiszen a fejlesztők jelezték, hogy az Agony nem kevesebb, mint 7 befejezéssel büszkélkedhet majd. Ha mindehhez hozzávesszük, hogy mindehhez körülbelül 12 órás játékidőt ígérnek akkor azért látható, hogy az Agony képében egy igen csak tartalmas horror programra tehetünk majd szert.
Agony will have seven different endings. Will you discover all of them? #AgonyGame #UE4 #indiegame #horror #gamedev #indiedeveloper pic.twitter.com/J2sjflPrlP
— Agony (@AgonyGame) 2018. május 2.
A másik: reklámozni sosincs korán, amíg elkészül és kézhez kapod az adott terméket. A Cyberpunk 2077-et mióta reklámozzák már? Amit láttunk róla az egy meglehetősen ízléses és hihetetlen színvonalú kedvcsináló videó, ami már évek óta megtalálható. Korán kell reklámozni, hogy minél több ember érdeklődését felkeltsék, minél több támogatót szerezzenek maguknak, Minél többen rendeljék elő stb... egy indie fejlesztőnek igen is kell a pénz, hiszen pont az a lényegük, hogy nem áll mögöttük semmilyen óriás kiadó, vagy semmilyen állam. Pénzt pedig csak a reklámmal tudnak bevonzani.
A másik: reklámozni sosincs korán, amíg elkészül és kézhez kapod az adott terméket. A Cyberpunk 2077-et mióta reklámozzák már? Amit láttunk róla az egy meglehetősen ízléses és hihetetlen színvonalú kedvcsináló videó, ami már évek óta megtalálható. Korán kell reklámozni, hogy minél több ember érdeklődését felkeltsék, minél több támogatót szerezzenek maguknak, Minél többen rendeljék elő stb... egy indie fejlesztőnek igen is kell a pénz, hiszen pont az a lényegük, hogy nem áll mögöttük semmilyen óriás kiadó, vagy semmilyen állam. Pénzt pedig csak a reklámmal tudnak bevonzani.
Nem értem... egy horror játéknál miért probléma, hogy csak felnőtteknek besorolást kapna? :O
Nem értem... egy horror játéknál miért probléma, hogy csak felnőtteknek besorolást kapna? :O