- Január óta készült a Doom Remake 4
- Látványos változtatásokat ígért a mod
- A Zenimax jogsértésre hivatkozva felfügesztette a remake-et
Nem csak Romero melegíti fel a Doomot, a játék körül 25 éve igen aktív modder-közösség munkálkodik. A Doom Remake 4, ahogy az egy remake-hez illik, nagy felbontású textúrákkal, fényeffektekkel, 3D ellenfelekkel és egy új jövevénnyel, új HUD-dal és természetesen rengeteg vérrel pofozta volna fel az eredeti Doomot. Ráadásul mindehhez a GZDoom motort használta, és nem lett volna szükség az eredeti játékhoz a futtatására. Nem véletlen sajnos a feltételes mód, a Zenimax ugyanis hírét vette a modnak és a fejlesztés felfüggesztésére kötelezte készítőjét, vasyan777-et.
A Bethesda anyavállalata, ezáltal az id Software jogtulajdonosa úgy gondolja, hogy ez harmadik féltől származó játékmotor (ami egész egyszerűen érthetetlen, a Brutal Doom is ezt használja). A készítője azonban nem kíván szembeszállni a kiadóval, így a játékból csak pár képernyőmentés marad ránk.