A Ubisoft a napokban megosztott egy kisebb kulisszatitkot arról, hogyan történik a játékaik fejlesztése: Julian Gerighty, a The Crew kreatív vezetője a Polygon stábjának adott interjújában elmesélte, hogy a fejlesztés során valamikor a csapatok értekezletet tartanak az úgynevezett „szerkesztőséggel”. Ennek tagjai azért felelnek, hogy a lehető legjobb játékok készülhessenek el a rendelkezésre álló technológiákkal -- ők nem a játék irányvonalát igyekeznek tartani, csak tanácsokat adnak arra, mit lenne érdemes beépíteni, a végleges döntés már az egyes csapatok kezében van.
A „szerkesztők” körében mostanában a nagy, összekapcsolt játékvilágok jelentik a kedvenc témát, ez a „mánia” pedig nagyon könnyen tetten érhető a cég éppen készülő játékait nézve. A The Crew, a The Division és a Watch Dogs is ilyen meglátás szerint épült meg, a Ubisoft ugyanis nagy potenciált lát ebben, de a korábban maga is „szerkesztői” szerepkört betöltő Gerighty úgy véli, hogy nem csak a Ubisoft mozdult el ebbe az irányba, hanem maga az ipar is, hiszen a csapatok rendre megfogadják az ilyen irányú javaslatokat.
Persze az, hogy egy játékban egy hatalmas, összekapcsolt világot találunk, magával vonja azt is, hogy ehhez folyamatos internetkapcsolat kell. Ezt a nagy többség utálja, annyira, hogy a Microsoft is meghátrált ezen a téren, Gerighty szerint azonban ez a konzolgeneráció már pont a multiplayer integrálásáról szó, ami új lehetőségeket kínál, szóval őt ez nem zavarja, sőt támogatja az internetkapcsolat szükségességét.
The Crew -- Megjelenés: 2014 Q1 -- Gépigény: nem ismert
Több, mint 10 éves az egyik kedvenc játékom, a mai napig játszom vele, multi is megy még, mert van pár fanatikus, de a lényeg az egy játékos mód.
igy meg kapunk egy összevont sz__t
Több, mint 10 éves az egyik kedvenc játékom, a mai napig játszom vele, multi is megy még, mert van pár fanatikus, de a lényeg az egy játékos mód.
Mint ahogy azt sem, hogy egy több, mint 1 éve megjelent játékot, még mindig premier áron el lehet adni PC-re, az is bukásnak számít... : )))
Digitális és online a jövő, akár tetszik akár nem, ebbe bele kell törődni! Pont, vége a történtnek... Ennyi. : )
Mint ahogy azt sem, hogy egy több, mint 1 éve megjelent játékot, még mindig premier áron el lehet adni PC-re, az is bukásnak számít... : )))
Digitális és online a jövő, akár tetszik akár nem, ebbe bele kell törődni! Pont, vége a történtnek... Ennyi. : )
Szép ez az integrált multi dolog, de nekem nem kell. Én továbbra is szeretném, ha lenne egy értelmes single része a játékoknak. Hogy miért ? Egyszerűen csak azért mert ha teszem azt a baráti körömben egyedül én játszok egy játékkal, akkor teljesen vadidegenekkel kell játszanom. Nem az baj hogy idegenek, csak abszolút nem lehet megbízni bennük. Mert sokszor bal*****abbnál bal*****abb játékosokkal fut össze az ember. Aktuálisan Warframe-ezek ami pont 4 fős co-op és pont ott tapasztalom hogy mennyire suta játékosok vannak. Még a rohadt chatre se néz rá, pedig segíteni akarna az ember. Úgy hogy köszönöm de nem kérek ebből. Tegyék az integrált multijukat zsebre, meg máshova is....