A Saints Row-sorozat sajátossága a felnőtt humor, a hülye történet és az őrült játékmenet -- igaz a kezdetekben nem teljesen volt így, hiszen egészen a harmadik játékig kellett várni, míg a Volition megtalálta a helyes utat. Mostanra már van egy stabil és lelkes felhasználói bázisa, melynek tagjai nagyon fogékonyak az ilyen típusú, nyílt világgal rendelkező játékokra, különösen miután a GTA IV sokkal komolyabb irányba terelte a szériát.
A THQ új vezérigazgatója azonban új gondolja, hogy a sorozat sokkal többi is lehetne ennél. Jason Rubin a Polygon stábjának elmondta: lehetne a Saints Row-ból egy Red Dead Redemption vagy Skyrim kaliberű játékot készíteni, valami olyasmit, amit büszkén lehet vállalni.
Tegyük hozzá, hogy Rubin nem magát a játékot tartja kínosnak, hanem a felnőtt humort, ami szerinte nem mindenkinek áll jól, s a Volition csak kényszerből, nem pedig tudatosan választotta ezt a stílust.
Publikusan konkrét tervek még nem körvonalazódtak, de vezérigazgató mindenképpen egy komolyabb Saints Row-t szeretne, annak reményében, hogy ezzel egy szélesebb közönséget tudjon megfogni. Ez a mozdulat azonban ki is herélné a játékot, hiszen senki sem a mély történet miatt döntött a harmadik rész mellett, hanem azért, mert lila dildókkal lehetett aprítani, és embereket kilövő ágyúval felszerelt kocsival furikázni.
A THQ új vezérigazgatója azonban új gondolja, hogy a sorozat sokkal többi is lehetne ennél. Jason Rubin a Polygon stábjának elmondta: lehetne a Saints Row-ból egy Red Dead Redemption vagy Skyrim kaliberű játékot készíteni, valami olyasmit, amit büszkén lehet vállalni.
Tegyük hozzá, hogy Rubin nem magát a játékot tartja kínosnak, hanem a felnőtt humort, ami szerinte nem mindenkinek áll jól, s a Volition csak kényszerből, nem pedig tudatosan választotta ezt a stílust.
Publikusan konkrét tervek még nem körvonalazódtak, de vezérigazgató mindenképpen egy komolyabb Saints Row-t szeretne, annak reményében, hogy ezzel egy szélesebb közönséget tudjon megfogni. Ez a mozdulat azonban ki is herélné a játékot, hiszen senki sem a mély történet miatt döntött a harmadik rész mellett, hanem azért, mert lila dildókkal lehetett aprítani, és embereket kilövő ágyúval felszerelt kocsival furikázni.
Nem, köszönjük...
Nem lenne esélyük a Rockstar ellen...
Genki manapult meg a legpoénosabb jármű amit játékban eddig láttam
Kékesi fórumtársnak pedig maximálisan igaza van, könnyen a sorozat tökönszúrása lehet, ha elkezdik a GTA4-et majmolni, és nyersebb-komolyabb irányba viszik a sorozatot (ezt már csak azért sem értem, mert komolytalan marhulás ide vagy oda, némi drámát a karakterhalálok miatt a mostani és az előző rész is tartalmazott, pont megfelelő mennyiségben szerintem).
Ja, és kicsit off, de halkan megjegyzem, hogy nem igazán tudom hova tenni ezt a "Saints Row a harmadik részre talált magára" gondolatot (nem téged oltalak Obo, több helyütt olvastam már ezt); az előző rész nem csak hogy hasonlóan egetverő marhaság volt, hanem jóval tartalmasabb is, az elérhető idióta mellékküldetéseket nézve a Saints Row: The Third még ugyan harmatos lett elődjéhez képest (az SR2 activity-knek a fele, míg a diversionöknek kb. a tizede ha bekerült a játékba).
Ha egy komoly játékot akarnak akkor csináljanak egyet, de ne ezt csesszék szét !
Így is már szerintem túl sok komoly játék van , míg a jó öreg gyökérkedős, poénos
játékok egyszerűn kezdenek eltűnni. Évről évre egyre kevesebb.
E sorok után lehet betegnek tartotok, de szerintem nem csak én hanem mindenki aki szereti, az ezért a tulajdonságáért szereti.