A Telltale Games úgy képzeli el a saját James Bond-játékát, hogy az jobban fókuszál a szuperkém kémkedési technikáira, mint eleddig bármilyen program a témában. Legalábbis ezt nyilatkozta Kevin Bruner, a The Walking Deadet és a Wolf Among Ust jegyző fejlesztőcsapat társalapítója, amikor az OXM riportere arról faggatta, hogy milyen játékot készítene a legszívesebben, ha a pénz nem volna kérdés.

„Hatalmas James Bond-rajongó vagyok, és mindig frusztráltak a vele kapcsolatos játékok, amiben tömeggyilkosnak állítják be” -- mondta Bruner. „Ő egy szuperkém, másfajta képességekkel. A filmekben sem sorozatgyilkos, a könyvekben is módjával öldököl, viszont sokkal több a kémkedés és az intrika.”

Vágyával nincs egyedül, osztozik benne a Telltale többi alkotója is, így például Dan Connors vezérigazgató, ennek ellenére ő alapvetően más irányba gondolkodik, szerinte egy önálló cím megalkotása egyre inkább vonzó a stúdió számára. Bár nincs kifogása a licencelt játékok ellen, egy olyan történetközpontú program megalkotását szeretné előbb-utóbb tető alá hozni, ami pusztán önmaga miatt sikeres, és nem egy televíziós- vagy képregénysorozat ad neki még egy plusz lökést.

Egyelőre viszont maradnak a franchise alapú programok, hiszen a nemrég elindult The Walking Dead: Season Two és a Wolf Among Us is a képregények világából származnak, míg a fejlesztés alatt álló Tales from the Borderlands, valamint a nemrég bejelentett Game of the Thrones alapjait egy játékprogram és egy könyvsorozat biztosítja, ráadásul utóbbi esetében több éves szerződést kötöttek az HBO-val. Szóval az önálló alkotásra, de valószínűleg még James Bondra is várnunk kell kicsit.

james-bond-007-collage.jpg