- A Stellar Blade rendezője úgy véli, van igény a rövidebb programokra
- Hyung-Tae Kim szerint nem kell minden játéknak örökké tartania
- Az iparnak ugyanis szüksége van a diverzitásra
- A Shift Up PlayStation 5 exkluzív alkotása április 26-án fog megjelenni
Így a megjelenés előtt pár héttel már szinte minden lényegi információt megtudhattunk a kizárólag PlayStation 5-re érkező Stellar Blade kapcsán, kiderült például, hogy a csábos hősnőt egy valódi modellről mintázták, nem kell tartanunk a mikrotranzakcióktól, a végigjátszás pedig körülbelül 20-40+ órát vesz majd igénybe attól függően, hogy mennyire szeretnénk kimaxolni az élményt. A Shift Up csapata tehát nem kívánja DLC-kkel (bár ezek éppenséggel nincsenek kizárva) és végtelen mennyiségben érkező frissítésekkel kitolni az akció-RPG szavatosságát, a program rendezője szerint pedig nyomós oka van annak, hogy eltekintettek a manapság oly népszerű toldalékoktól.
A csapat vezérigazgatója a Ruliwebnek (amit később a GamesRadar+ szemlézett Genki tweetje alapján) mesélt arról, hogy szerinte az iparnak szüksége van a változatosságra, éppen ezért nem indulhat minden produkció a kifejezetten felkapottá vált live service, tehát élő szolgáltaltás kategóriában. A játékfejlesztés egyre növekvő kihívásainak kapcsán elárulta, hogy számos alkalommal javasolták már neki olyan alkotások elkészítését, melyek költségei nem verik le a vakolatot, ellenben sokat hoznak a konyhára – a legkisebb befektetett energiával a legnagyobb haszon, ugyebár. Erről a módszerről azonban határozott véleménye van a fejlesztőnek: "Úgy gondolom, hogy ennek az iparágnak mindennél nagyobb szüksége van a sokszínűségre. A konzolos címek, az egyjátékos, érdemi befejezést kínáló alkotások nagyon is sokat nyomnak a latba" – értekezett a CEO. "A piac számára egészségesebb, ha továbbra is készülnek ilyen jellegű játékok, hiszen jól megférnek a többi műfaj mellett, éppen ezért a Shift Up továbbra is vállalja a kihívást" – tette hozzá, kihangsúlyozva, hogy a közönség nagyon is igényli az olyan produkciókat, melyek hosszát nem akarják a végtelenségig nyújtani a megjelenés utáni tartalmakkal. A kizárólag egyjátékos élményt és valódi befejezést kínáló Stellar Blade április 26-án kerül fel a boltok polcaira, néhány hét múlva tehát kiderül, mennyi tennivalót sikerült belezsúfolni Eve felettébb látványosnak ígérkező kalandjába.