A héten megtartott kérdezz-felelekben kiderült, hogy a BioShock: Infinite személyi számítógépre írt változata nem fogja használni a mindenki által egyöntetűen gyűlölt SecuROM másolásvédelmet, illetve attól sem kell tartani, hogy a Games for Windows LIVE rendszerébe kellene bejelentkezni. Ezen felül várhatóan a kezeléssel és a képernyő-beállításokkal sem lesznek problémák.
Az erre vonatkozó részeket a játék technikai aspektusaiért felelős Chris Kline vette a kezébe, aki az első rész negatív kommentjei után nagyon érzékenyen kezelte az ügyet, ezért hát azt a döntést hozta, hogy a BioShock: Infinite a Steam megszokott, jól bevált és felhasználóbarát védelmét fogja használni. Ken Levine ehhez még annyit tett hozzá, hogy a játék fantasztikusan fog kinézni PC-n.
Az erre vonatkozó részeket a játék technikai aspektusaiért felelős Chris Kline vette a kezébe, aki az első rész negatív kommentjei után nagyon érzékenyen kezelte az ügyet, ezért hát azt a döntést hozta, hogy a BioShock: Infinite a Steam megszokott, jól bevált és felhasználóbarát védelmét fogja használni. Ken Levine ehhez még annyit tett hozzá, hogy a játék fantasztikusan fog kinézni PC-n.