Februárban -- egyebek mellett -- az Activision elkaszálta az ígéretes, de sokat halasztgatott True Crime: Hong Kongot. A kiadó meglátása szerint a United Front Games műhelyében készülő GTA-szerű akciójáték nem érte el az általuk elvárt minőséget, így kénytelenek voltak leállítani a munkálatokat. A Square Enix azonban másképp gondolkodik a kanadai stúdió munkájáról, így átvették a kiadói teendőket, a True Crime-licenceket viszont már nem sikerült megszerezni. Ez azt jelenti, hogy a játék új név alatt fog megjelenni, s ha elég jól sikerül, egy új sorozat is létrejöhet.
A Square még nem közölte az új nevet, illetve azt sem tudtuk meg, hogy mikorra tervezik a megjelenést, idén azonban már ne nagyon számítsunk a játékra, a leállítás előtt ugyanis 2012 volt a céldátum.
A Square még nem közölte az új nevet, illetve azt sem tudtuk meg, hogy mikorra tervezik a megjelenést, idén azonban már ne nagyon számítsunk a játékra, a leállítás előtt ugyanis 2012 volt a céldátum.
És megint hülyeségeket írsz, mert most abból, hogy a FF XIV gyér lett, kapásból a többi Square játék is olyan lesz? Valószínüleg nem.
2.Én úgy értettem hogy kb. az összes MMO elég béna játék, szal engem nem lep meg ha ez is az lett. Nagy dolog, kit érdekel? Ez tök más játék, tök más fejlesztőkkel. Fölösleges általánosítani.
Ez ugyanolyan, mintha egy Dirt 3 vagy Op.Flash:RR hírnél valaki beírta volna, hogy ejnye-bejnye, a Damnation is milyen volt, akkor ezek is olyanok lehetnek..
Érzed ugye?
3.Látom a Hard Reset-es témánál még nem jutottál el a válaszig..
És ha más műfaj akkor mi van? Máris el lehet nézni hogy béna lett? Ez nem felmentés.
Az egy MMO, teljesen más műfaj. Meggyőződésem, hogy pl. a SW:TOR is sokkal gyengébb lesz, mint bármelyik másik BioWare játék.
Az MMO-k már csak ilyenek
Bár gyanítom azért hoztad fel példának mert bukás lett (nem tudom csak sejtem), de azért a Square nem egy olyan kiadó akinek ne lenne tapasztalata és bele menne minden féle szutykok kiadásába. És valamilyen szinten láthattak benne relációt, ha már felkarolták a játékot.
Final Fantasy XIV mond valamit?
Általában mindig az első részből tanulnak a fejlesztők, és a folytatás szokott jobb lenni.
Köszönjük Square Enix!
És amikor meg majd nagyot robbant a játék (kívánom neki) megnézném az illetékesek arcát, akik elkaszálták!