David Cage, a Quantic Dream (Fahrenheit, Heavy Rain) feje a CVG-nek fejtette ki, hogy a jövőben is együtt kívánnak működni a Sonyval, ez pedig annyit tesz, hogy a későbbi játékaik is rendre PS3-exkluzívak lesznek.
"Igazán különleges kapcsolatot ápolunk a Sonyval. A Heavy Rain kezdetétől fogva mellettünk álltak, segítettek bennünket, ahol csak tudtak. Pedig számukra ez egy igen kockázatos vállalkozás volt, és mégsem hagytak cserben egyszer sem. Együtt dolgozni a világ egyik legjobb kiadójával igen komoly dolog, s ezt nem hagyjuk veszni. Boldogan készítünk új, exkluzív játékokat a Playstationre."
Nos, ehhez nem sok mindent lehet hozzáfűzni, maximum annyit, hogy kár, hisz a Fahrenheit miatt sok PC-s és xboxos játékos foglalja imába David nevét estéről estére.
S ha már szóba került Mr. Cage, a PS3-tulajoknak jó hír lehet, hogy az úriember továbbra sem gondolkodik másként, ugyanis pár napja szintén a játékok érzelmi hatásainak fontosságára hívta fel a figyelmet a The Guardiannak adott interjújában. Cage szerint az FPS-ek például stagnálnak, ha történetmesélésről van szó, s ennek oka, hogy a fejlesztők olyan helyzeteket akarnak átadni a játékosoknak, melyekkel azok képtelenek azonosulni.
"Ne akard elhitetni a játékossal, hogy tapasztalt világháborús katona, mert fogalma sincs, milyen az." -- érvelt David. "Inkább beszélj arról, hogy te milyen vagy, mit szeretsz, mit nem szeretsz, milyenek a barátaid, miket érzel... ettől halad előre az ipar. Az űrkatonákkal tele a padlás."
Ez utóbbi mondatot Joystiq írója viccesen úgy fordította le a Modern Warfare 3 nyelvére, hogy nem az a lényeg, kit lövünk le, hanem hogy azért lőjük le, mert szeretünk valakit -- s ez így mindjárt érdekesebben hangzik, nemde?
(A képek és az adatlap a PS3-exkluzív Heavy Rainből származnak.)
"Igazán különleges kapcsolatot ápolunk a Sonyval. A Heavy Rain kezdetétől fogva mellettünk álltak, segítettek bennünket, ahol csak tudtak. Pedig számukra ez egy igen kockázatos vállalkozás volt, és mégsem hagytak cserben egyszer sem. Együtt dolgozni a világ egyik legjobb kiadójával igen komoly dolog, s ezt nem hagyjuk veszni. Boldogan készítünk új, exkluzív játékokat a Playstationre."
Nos, ehhez nem sok mindent lehet hozzáfűzni, maximum annyit, hogy kár, hisz a Fahrenheit miatt sok PC-s és xboxos játékos foglalja imába David nevét estéről estére.
S ha már szóba került Mr. Cage, a PS3-tulajoknak jó hír lehet, hogy az úriember továbbra sem gondolkodik másként, ugyanis pár napja szintén a játékok érzelmi hatásainak fontosságára hívta fel a figyelmet a The Guardiannak adott interjújában. Cage szerint az FPS-ek például stagnálnak, ha történetmesélésről van szó, s ennek oka, hogy a fejlesztők olyan helyzeteket akarnak átadni a játékosoknak, melyekkel azok képtelenek azonosulni.
"Ne akard elhitetni a játékossal, hogy tapasztalt világháborús katona, mert fogalma sincs, milyen az." -- érvelt David. "Inkább beszélj arról, hogy te milyen vagy, mit szeretsz, mit nem szeretsz, milyenek a barátaid, miket érzel... ettől halad előre az ipar. Az űrkatonákkal tele a padlás."
Ez utóbbi mondatot Joystiq írója viccesen úgy fordította le a Modern Warfare 3 nyelvére, hogy nem az a lényeg, kit lövünk le, hanem hogy azért lőjük le, mert szeretünk valakit -- s ez így mindjárt érdekesebben hangzik, nemde?
(A képek és az adatlap a PS3-exkluzív Heavy Rainből származnak.)
Még ha üzletileg talán - nem feltétlenül - értem is, de emberileg, aligha. Csak akkor lehet szép gombom, ha megveszem hozzá az új, méregdrága kabátot?! Pedig ha csak fele olyan jó a Heavy Rain, mint a Fahrenheit, akkor bizony VEVŐ(!!!) lennék rá.
Aki végigjátszotta szerintem tudja miről beszélek.
A Heavy Rain is nagyon-nagyon tetszik képek és videók alapján,de ezért nem fogok PS3-at venni.. Meg a következőkért se, pedig biztos megint maradandót alkotnak majd.