A Skull and Bones fejlesztése 2013-ban kezdődött, amikor eredetileg az Assassin's Creed 4: Black Flag többjátékos bővítménye volt. A koncepciót idővel átdolgozták, alakítgatták és emiatt a játék rengeteget csúszott. Pár évvel ezelőtt a Kotaku arról számolt be, hogy a fejlesztési költségek elérték az elképesztő 120 millió dollárt, az egyik korábbi fejlesztő pedig állítólag azt mondta, hogy a dolgok azért estek szét, mert "Senki sem tudta, mi a f***t csinál". Az Insider Gaming információi szerint mindössze három év alatt a Ubisoft további 80 millió dollárt költött a fejlesztésre, ami így elérte a 200 milliót, aminek már Edward Kenway is nagyon örülne.
A jó öreg Edward viszont annak is örülhet, hogy egyre többen térnek vissza az ő kalandjához. Először a PCGamesN szúrta ki, hogy az Assassin's Creed 4: Black Flag játékosainak száma igen drasztikusan megemelkedett az elmúlt napokban, pontosabban a Skull and Bones megjelenése óta. Korábban a Steam-es adatok szerint az aktív játékosszám átlagosan 1000 körüli volt, február 16-án, a Skull and Bones megjelenésének napján viszont ugrásszerűen megnőtt – az ezt követő hétvégén pedig elérte a 3226-os csúcsot. Mindez jól mutatja, hogy hiába készült évekig a Skull and Bones, azt a fajta kalózos-élményt, amit a Ubisoft át akart adni vele, a többség továbbra is az Assassin's Creed 4: Black Flag-ben keresi és persze találja is meg.